Namaza başlamak istiyorum nasıl kılmalıyım?

Bana netten bak falan demeyin çok kafam karışıyor öyle? Sadece biriniz düzgünce yazabilir mi? Ve rekat dedikleri şey ne yani kaç rekat kıldın diyorlar mesela rekat ne oluyor?
Namaza başlamak istiyorum nasıl kılmalıyım?
Cevapla