Psikolojim çok bozuk ders yapamıyorum?

Arklar öncelikle ailem aşırı baskıcı ve toksik arkadaşlarım , çevrem hatta etrafımdaki herkes böyle artık sınanıyor muyum yoksa benim şanssızlığım mı bilmiyorum. Bunlardan dolayı mutsuzum ve psikolojik bozuk. Psikolojinin şöyle bozuk olduğunu düşünüyorum. Durduk yere bir kaç gün art arda ağlamıştım. Sonra birden hissizleştim. Doktora gittik değerlerim de gayet iyi çıktı. Motivasyonun 0 . İstesemde ders çalışamıyorum. Kendimi zorlamayı denedim yine olmuyor. 7. Sınıftan beri de böyleyim. Artık delirdiğimi düşünüyorum. O kadar çaresizim ki. Geçen sene okuldaki dangalaklar da beni baya bi çekiştiriyorlardı. ailem ortalığı karıştırmıştı. Geceleri de tam uyumak üzereyken kafamda konuşan sesler duyuyordum. Bu sene açık liseye geçecektim yeni bakan yüzünden geçemedim. ilk gittiğim okulda bir kıza dalıyordum neredeyse. Ondan sonra okul değiştirdim şimdi O çekiştirenlerle aynı okuldayım. Yine beni çekiştirmeye devam ediyorlar. Takmıyorum fazla ama aklıma gelince çok öfkeleniyorum. Her şeyden çok bunaldım. Evde , okulda , dışarda hiçbir yerde rahat vermiyor insanlar. Üniversiteyi kazanıp bende bu sene kurtulmayı çok istiyorum ama psikolojim izin vermiyor. Bana sakın çalış üniversiteni kazan git vb şeyler söylemeyin. Zaten bende bunun olmasını o kadar çok istiyorum ki. Ama çalışamıyorum işte psikolojimin aşırı bozuk olduğunu düşünüyorum ve hatta buda akıl sağlığımı çok etkiledi. Hafızam zayıfladı , dikkatım daha çabuk dağılıyor , anlamam zorlaştı , motive olamıyorum. Psikiyatriye mi gitmeliyim bu durumun düzelmesi için illa. Antidepresan kullanırsam geçer mi eskisi gibi olur muyum. sizce ne yapmalıyım?

Psikolojim çok bozuk ders yapamıyorum?
Cevapla