Arkadaşlar bu durum benim canımı çok sıkıyor?

Ben evliyim memleketime ailemi ziyarete gitmek istedim kocamın maddi durumu ıyı ama bana gelince yok çekiyor yolculuğu tek yapamazsın dedi bahane etti gondermedı sonrasında aılemden bırı geldi yanıma onunla gitmek istedim yol paramı da ailem karşıladı kocam onayladı gelırken ben alırım senı getırırım dedi neyse annesıne söyledıgımde ee uzun yol nasıl gelecek ısı gücü var dedi bende biz oğlunla anlaştık dedim memleketımde ıkı hafta durdum kocama yazdım nezaman gelıceksın almaya die canım ben çok hastayım köyden ananemıde al ikiniz otobüsle gelın dedı bende kızdım kabul etmedim konu benimle alakalı olduğunda muhakkak hasta olur benimle vakıt gecır gezelim derim hastayım der ama başka konular olduğunda hastalık falan kalmıyor çok moralim bozuk etrafımdako insanlar kocan mı almaya gelecek diye soruyor bi zahmet alsın diyorlar ama bana hiç bir emek vermiyor çalışmıyor da adam akıllı kıra gelırıyle gecınıyor ama bana gelince yok çok üzülüyorum ben akıl verın lütfen

Güncellemeler
+1 yıl
Eşimle konuştum ama hiç birzaman sözünde durmadı beni geçiştirmek içinmiş her sözü iş ciddiye binince asla verdiği vaatleri yerine getirmiyor evliliğin başından beri böyle ve zoruma gidiyor herkes karısı için neler yapıyor hadi parasal sıkıntısı olsa anlayışla karşılarım ama durumu iyi sadece bana yok hiç birzaman benim nasıl hissetcegimi düşünmedi benı mutlu etmek için çabalamadı inadına bana emek harcamamaya çalışıyor Sanki
Arkadaşlar bu durum benim canımı çok sıkıyor?
Cevapla