• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Kış mevsiminin en sevdiğiniz ve sevmediğiniz yanı ne?

sierravista
sierravista Takip Et
Master Yaş: 22
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1013
Yapay Zekaya Sor
Üşümeyi seviyorum 🎐💖
Kış mevsiminin en sevdiğiniz ve sevmediğiniz yanı ne?
Kış mevsiminin en sevdiğiniz ve sevmediğiniz yanı ne?
Cevapla
Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
24 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.

    En sevdiğim yanı duygusal bir mevsim olması ve sert havası olması.. nefesi içine çektiğin de temiz hava alabilmek.. ayrıca kar yağmasını da seviyorum sevgili gezmek harika olurdu. kötü yanı ise sürekli soğuk geçmesi ve yaşadığın yer kötüyse kar yağışı da olmuyor ya da kar tutmuyor hiç

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Selamete
    Selamete Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 77%
    +1 yıl

    Kış mevsininin hem keyifli hem de daha az keyifli yanları vardır. Olumlu tarafı, birçok insana rahat bir atmosfer yarattığı için kışın tadını çıkarabilir. Uzun kış gecelerinde dinlenmek, film izlemek güzeldir, Birçok kişi kayak, buz pateni veya kartopu savaşı gibi kış etkinliklerini sabırsızlıkla bekliyor. Ayrıca yılın bu döneminde aileniz ve arkadaşlarınızla vakitinizi geçirebileceğiniz daha fazla zamanınız olacaktır.

    Öte yandan kış bazı zorlukları da beraberinde getirebilir. Soğuk rahatsız edici olabilir ve bazı insanlar kendini sıcak tutmakta zorluk çeker. Ayrıca kötü hava koşulları trafik sorunlarına yol açarak günlük yaşamı daha da zorlaştırabilir. Kışı güvenli bir şekilde geçirmek için uygun giyinmek ve önlem almak önemli.

    0
    0 Yorumla
  • çoktaumurumda
    çoktaumurumda Takip Et
    Master Yaş: 56 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    ben kış adamıyım, lahana gibi kat kat giyinmeyi hiç sevmiyorum kaldı ki işim gereği kış mevsimi en sevdiğim tarafı, sevmediğim ise kar erimeye başlayınca alıyor beni bir hüzün

    0
    0 Yorumla
  • Alacabulaca
    Alacabulaca Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Kendimi dinç hissettiriyor. Daha enerjik oluyorum. Üşümek bile güzel geliyor. Kar yağdığında izlemek, dışarı çıkmak üstelik kışın nefes aldığımı resmen hissediyorum. Çok şükür gerçekten

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

56

Cevap

54

Cevap

  • User749302201
    User749302201 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 88%
    +1 yıl

    Kış mevsiminin sevmediğim bir çok yanı var. Bir kere havalar çok soğuk ve sobalı ya da kaloriferli ev olsun, ısınmak çok masraflı. Sürekli hastalanmakda cabası. Donmadan kaynaklı kazalar kar fırtınaları..

    Hayvanlar içinde zorlu geçiyor bu aylar. Ve ben çok üzülüyorum. Durduk yere keyfim yerindeyken oturup ağlayasim geliyor sırf bu nedenden. İyi yanları var mı? Kar yağışını izlemek ve kar oynamak, poşetle kaymak. Bu kadar.

    1
    0 Yorumla
  • sacmaliklardunyasi2
    sacmaliklardunyasi2 Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 78%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 309 cevap paylaştı.

    Kışın soba ve kestane olabilir sadece sevdiğim kısmı, onun dışında zerre sevmiyorum hatta nefret ediyorum kapalı hava ruhumu çekiyor soğuktan hiç haz etmiyorum üşümekten nefret ediyorum, durmadan hasta olmakta cabası, kış masrafları da delirmelik ne kaldı nesini seveyim acaba...😒

    1
    0 Yorumla
  • dionysosjai
    dionysosjai Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 21
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Üşümek güzelde soğuktan parmaklarını hissetmeyince ve gözlerin yaşarınca sinir bozucu olmaya başlıyor.

    1
    0 Yorumla
  • scorpiobaby
    scorpiobaby Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben sonbaharciyim yağmuru çok seviyorum 🌧🕯🍁🍃 Kiş mevsimini de severim en çok sevdiğim sicak bir çikolata içmek ve yaninda Cookies 🍪

    Sevmediğim birsey yok aşiri sicaği sevmem sadece

    1
    0 Yorumla
  • gumuskasik
    gumuskasik Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 98%
    +1 yıl

    Sevdiğim tek yönü kayağa gitme dönemi olması.

    Kalan hiçbir şeyini sevmiyorum.

    Hayatın sürmesi için gereken döngünün parçası olduğu için hakkını vererek yaşanabilsin istiyorum ama bu nefret etmeme engel değil. 😂

    1
    0 Yorumla
  • XtheWorldStarX
    XtheWorldStarX Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 97%
    +1 yıl

    Sevmediğim yanı bi sürü kar yağmaması ama havanın buz gibi soğuk olması mesela
    Sevdiğim ise Kış aylarında sıcak çikolata içmek, film, dizi izlemek, aile ile eğlenceli vakitler geçirmek...
    Yazın bunları yapınca o kadar da güzel olmuyor.

    0
    0 Yorumla
  • SporcuMan18013
    SporcuMan18013 Takip Et
    Master Yaş: 110 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Sevdiğim çok fazla yönü açıkçası yani mecburen kendimizi eve kapatıyoruz, hastalık desek bitmiyor bu dönemde. Ben çok romantik bir bakış açısıyla bakamıyorum açıkçası.

    0
    0 Yorumla
  • FiqHtShoT
    FiqHtShoT Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Kapalı hava olmasını seviyorum ve bir de soğuk olmasını, sevmediğim yanı ise dışarıya çıkıp soğukta gezemiyorum çok karışık bir durum benim ki 😂😂

    1
    0 Yorumla
  • hojiblanca
    hojiblanca Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 62%
    +1 yıl

    Günlerin kısa olmasından nefret ediyorum, karanlığa uyanmak kötü bir his. Mandalinayı seviyorum, iyi ki var, Rabbim neler yaratmış diye coşkuyla yirim.

    1
    0 Yorumla
  • jsena
    jsena Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 95%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 414 cevap paylaştı.

    Kış ve sonbaharın sevdiğim bir yanı yok denebilir. Bir nebze karla oynamak olabilir. Ama nefret ediyorum sonbahar ve kıştan.

    0
    0 Yorumla
  • GOKHANoturumactı
    GOKHANoturumactı Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı.

    Üşümek
    Issız oluşu
    Puslu oluşu
    Huzurlu oluşu
    Sevmediğim ise kar kalkınca oluşan çamur 🤦🏽‍♂️

    0
    0 Yorumla
  • Hayatsenlegüze06
    Hayatsenlegüze06 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 97%
    +1 yıl

    Evde erken olma ve sıcak içecekler tüketmek , sevmediğim rüzgar ile yağmur ve soğukların aynı anda olması

    0
    0 Yorumla
  • Bahar_555 u
    Bahar_555 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Kış mevsiminde soğukta dışarı çıkasım gelmiyor, evde vakit geçirmeyi severim. Kitap okurum çizim yaparım zaman böyle geçiyor

    0
    0 Yorumla
  • h8hc4c
    h8hc4c Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl

    en sevdigim yani yeralti sularinjn zenginlesmesi en sevmedigim yani kimi odun bulamaz kiminin yalisi ufak

    0
    0 Yorumla
  • anonimosss23
    anonimosss23 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    her şeyini çok seviyorum soğuğunu yağmurunu karını üşütmesini bile ama kıyafet açısından gerçekten büyük hamallık çok daraltıyor beni

    0
    0 Yorumla
  • tıme-traveler
    tıme-traveler Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 968 cevap paylaştı.

    Düşündüm de sevdiğim pek yanı yok galiba ama soğuk kış gecelerinde patlamış mısır çay ve film izlemek güzel oluyor.

    0
    0 Yorumla
  • Cod2009
    Cod2009 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Kış mevsimin de kar yağışı seviyorum sevmediğim aşırı soğuk olması ee kar yağışı varsa soğuk olması normal zaten 😅❄️☃️

    0
    0 Yorumla
  • Kovaa151
    Kovaa151 Takip Et
    Bilge Yaş: 23 , eic 95%
    +1 yıl

    Surekli degisiyor sevdigim yanlarida sevmedigim yanlarida. Bazen uşumek istiyorum bazen istemiyorum.

    0
    0 Yorumla
  • BirGaripGörünmezAdam
    BirGaripGörünmezAdam Takip Et
    Master Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    hava temizleniyor. bazı canlıların ölmesi gerekiyor. ancak soğukta yaşamak zorunda kalanlara üzülüyorum

    1
    0 Yorumla
  • MrKuzey
    MrKuzey Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Sürekli yağmur ve kuru soğuk olması sevmediğim yanı, sevdiğim yanı ise soğuk havada evde kahve eşliğinde film, dizi izlemek güzel oluyor.

    0
    0 Yorumla
  • LEYYA_GS
    LEYYA_GS Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 63%
    +1 yıl

    Üşümeyi hiç sevmiyorum ben. Dışarı çıkasım bile gelmiyor soğuk havalarda.

    1
    0 Yorumla
  • Freab
    Freab Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Kış mevsimini sevilir kılan bir şey yok gözümde

    1
    0 Yorumla
  • Fenerbahçelibiriyim4
    Fenerbahçelibiriyim4 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Soguk havayi severim

    Hasta olmayı sevmem

    1
    0 Yorumla
  • 3_FourLeafClover_2
    3_FourLeafClover_2 Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 520 cevap paylaştı.

    Kışın soğuğunu sevmiyorum kar ve fırtına sesini seviyorum

    0
    0 Yorumla
  • FloraBacchus
    FloraBacchus Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    En sevdiğim kuru soğuk çok seviyorum 😅

    En sevmediğim günler çok kısa hemen bitiyor. 😏

    0
    0 Yorumla
  • XxEsma_47
    XxEsma_47 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 95%
    +1 yıl

    sevdigim yani kar yagmasi sevmedigim yani ise bizi üsütecek kadar soguk olmasi

    0
    0 Yorumla
  • saitylmz1
    saitylmz1 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 82%
    +1 yıl

    O varken üşümezdim ama şimdi yazın bile soğuk geliyor

    0
    0 Yorumla
  • avigor
    avigor Takip Et
    Guru Yaş: 66 , eic 95%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 987 cevap paylaştı.

    Ayaklarımı üşütüyor abi, ama gezerken terlemiyorsun o tarafı rahat

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    En sevdiğim yanı: Çabuk akşam olması, sessizlik, durgunluk, yağmur ve kar!
    En sevmediğim yanı: Dışarıda fazla vakit geçiremememiz!

    Yine de iyidir kış mevsimi; yaz mevsimine tercih ederim!

    0
    0 Yorumla
  • HayatınKahpeliği
    HayatınKahpeliği Takip Et
    Guru Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 439 cevap paylaştı.

    Tek sevmediğim yanı çabuk hastalanıyorum 😅 onun dışında pek sevmediğim yanı yok

    0
    0 Yorumla
  • Halil_Oz
    Halil_Oz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 67%
    +1 yıl

    Sicak ev sicak elbise oldumu kis super kis kar oldumu ben hindi kaz keserim super lezetli oluyor

    0
    0 Yorumla
  • PiLLy_BheBek
    PiLLy_BheBek Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 83%
    +1 yıl

    En sevdiğim yanı; soğuk ve temiz havası , yağmuru

    Sevmediğim yani; hastalıkları

    0
    0 Yorumla
  • ladycurio
    ladycurio Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 96%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 573 cevap paylaştı.

    Bulanık hava günlerin kısa olması soğuk rüzgar sevmiyorum kişi

    0
    0 Yorumla
  • Illecebrous
    Illecebrous Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    kar yağmıyor
    kar yağmıyor
    kar yağmıyor bu yüzden aşırı mutsuzum

    0
    0 Yorumla
  • Balloons
    Balloons Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Üşümeyi sevmiyorum çünkü kendimi ısıtamıyorum sürekli el yıkama huyumdan dolayı

    0
    0 Yorumla
  • _snow_
    _snow_ Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 73%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    sevdiğim yanı çok sevmediğim yanı aç açıkta kalanlar

    1
    0 Yorumla
  • külllkedisi
    külllkedisi Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Tek sevdiğim yanı kar yağabiliyor olması kar'ı çok sevdiğim için

    0
    0 Yorumla
  • ChungCha
    ChungCha Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Kışı şevmemin en güjel yanı kışın diğey mevşimleye göye daha şamimi olmaşı olabiliy

    0
    0 Yorumla
  • Hopss
    Hopss Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Kış giyselerini severim. Sevmediğim yanı ellerimin, kulaklarımın üşümesi

    1
    0 Yorumla
  • uyuyangüzel_00
    uyuyangüzel_00 Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 92%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Bir çok güzel yünü olduğu gibi kötü yünleri de var ama ben pek sevmiyorum

    0
    0 Yorumla
  • Suvenir
    Suvenir Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.

    Kış mevsiminin sevmediğim bir yanı yok. Her yanını çok seviyorum.

    0
    0 Yorumla
  • Cooldusunce
    Cooldusunce Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    En sevdiğim karla oynamak

    Sevmediğim üşümek

    0
    0 Yorumla
  • Barmecide
    Barmecide Takip Et
    Master Yaş: 52 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.

    aynen üşümeyi sevmiyorum...

    kar yağarsa izlemesi güzel

    0
    0 Yorumla
  • Nickbulamadim91
    Nickbulamadim91 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 90%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    En sevdiğim yanı bunaltıcı sıcaklar yok en sevmediğim yanı çok üşüyorum

    0
    0 Yorumla
  • umeyirarsln
    umeyirarsln Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Soğuğu severim baya
    Kar yağınca karın ağır olmasından dolayı getirdiği yürüme yavaşlığı 😂

    0
    0 Yorumla
  • huwboy34
    huwboy34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 96%
    +1 yıl

    neden bilmem kışı çok seviyom. Kötü bişey aklıma gelmiyo sadece biraz souk

    0
    0 Yorumla
  • tt_Escape_tt
    tt_Escape_tt Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 97%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.

    sevmediğim tek yanı var yollar buz oluyor sabahları

    0
    0 Yorumla
  • Oropaa
    Oropaa Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 598 cevap paylaştı.

    Güzel manzaraları olabiliyor ama hayvanlar ve sokak hayvanları için kötü bir durum

    0
    0 Yorumla
  • tuba-sueda
    tuba-sueda Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Portakallı kekin ve sıcak çikolatanın sevgililiğine bayılıyorum 😃

    0
    0 Yorumla
  • вeyeғendi
    вeyeғendi Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Karı ❄️ çok seviyorum, yollar kapanıyor onu sevmiyorum 😅

    0
    0 Yorumla
  • BağımsızBiri
    BağımsızBiri Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Soğuktan sıcağa geçiş yapmayı seviyorum ve ayrıca karıda severim

    0
    0 Yorumla
  • CrayzMan06
    CrayzMan06 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 98%
    +1 yıl

    Üşümeyi sevmem ama soğuk havada şey harika oluyor sevisme ve seks yani 😍

    0
    0 Yorumla
  • yaagmurkorkmaz
    yaagmurkorkmaz Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 92%
    +1 yıl

    En sevdiğim: Kahvemle birlikte kar yağarken kitap okumak.
    En sevmediğim: Soğuk olması.

    0
    0 Yorumla
  • dreamliner61
    dreamliner61 Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.

    Kış insanıyım
    Soğuğu falan sevmemezlik yapmıyorum.
    Sadece kat kat giyinmek fikri beni irrite ediyor :)

    0
    0 Yorumla
  • Rinkaycaxxx
    Rinkaycaxxx Takip Et
    Xper 4 Yaş: 20
    +1 yıl

    Üşüdükten sonra ısınmak için yorgana girip sımsıcacık olmak.
    Soğuğun uykumu getirmesi.
    Kar yağdığı zamanki o manzara.
    Soğuktan herkesin yanakları ve burnunun kızarması.
    Rahatlatıcı bir havası olması vs. seviyorum.

    0
    0 Yorumla
  • cheekystaff
    cheekystaff Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 828 cevap paylaştı.

    soğuğu severim.

    karda yürümekten nefret ediyorum

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Sevmediğim yanı kızlar ardık dekolteli giymiyorlar sevdiğin yanı soğuk havada bile mini giyenler oluyor ❤️

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Şaka la şaka o sorudaki resmi görünce sallayasım geldi sjsjsjs
      Sevdiğim yanı Eskiden severdim Sevdiğim yanı yok gibi en azından yanmıyoruz Sevmediğim yanı soğuk ve işe gitmesi sinir bozucu ve kormunç gece gece iş buz gibi hava

      Yorumla
  • Anonimkızımm
    Anonimkızımm Takip Et
    Xper 1 Yaş: 29
    +1 yıl

    En sevdiğim yanı sıcak yatakta kestirmek, yılbaşı ve yağmurlu havalar. En sevmediğim yanı ise ellerimin her daim buz gibi olup, asla sıcak olmaması.

    1
    0 Yorumla
  • merru
    merru Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    İsinmak, o hissi yaşamak. Sevilmeyen tarafta çok soğuk olması.

    0
    0 Yorumla
  • 19962010
    19962010 Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Her mvsimin kendine göre güzel yanı var kışında sevmedigim yanı yok sevdigim yanı salep içip yagmur izlemek :)

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (50)
Devamını Gör(95)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Kış mevsiminin en sevdiğiniz ve sevmediğiniz yanı ne?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kış mevsiminin en çok sevdiğiniz yanları nedir? 29 cevap verildi
Kışın en çok neleri seviyorsunuz? 114 cevap verildi
Kış mevsiminin en sevdiğiniz yanı nedir? 51 cevap verildi
Kış mevsiminin en sevdiğiniz yanı nedir? 10 cevap verildi
Kış mevsimini severseniz en çok neyden dolayı seversiniz? 33 cevap verildi
Kışın en sevdiğiniz tarafı nedir? 44 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Sabah sakinliği mi, koşturması mı?
  • Sabah bakımları yapıldı mı? bugün kimler nerelerde?
  • Ne sıklıkla yüzünüze maske yaparsınız?
  • İyi bir dost mu yağlı bir tost mu?
  • Genç bir öğretmen karne hediyesi olarak öğrencilerini pavyona götürdü. Sizin unutamadığınız bir karne hediyesi var mı?
  • Çay olmadan kahvaltı yapabilir misiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨