15 yıldır yaşadığım şehirde arkadaşım yok. ☹️ Sorun bende mi?

Sorun bendemi? bilmiyorum, Konyada oturuyorum ve bana hic sosyal gelmiyor ama instagramda takip ettigim kisiler hergün geziyor aynı sehirde yasadıgımıza bin sahit ister.. hic arkadasım yok bende sosyal bir hayatım olsun cok isterdim burdan bir an önce taşınıp İzmir'e gitmek istiyorum ordada aynı sorunu yaşarım diye korkuyorum İzmir cok sosyal cok güzel ama ben problemliyim galiba
Güncellemeler
+1 yıl
sorun @mk konyasında
15 yıldır yaşadığım şehirde arkadaşım yok. ☹️ Sorun bende mi?
Cevapla