Kanser olan sevgilisini terkeden arkadaşımla iletişimi mi kestim laf ettiler haksız mıyım?

6ayda olsa bir ilişki yaşıyorlardı. Yani insan sevince 6 ayı mı olur. Sevgilisinde de bir ay önce hastalığı belirdi dün ayrılmış bana anlattı ben de bugün en sevdiğim en değerlim dediğin insana bunu yaparsan, ilerde ben de zora düşersem aynısını yaparsın dedim 12 yıllık arkadaşımi sildim. Ailem niye yaptın dedi ama konusunu söylemedim. Haksız mıyım
Kanser olan sevgilisini terkeden arkadaşımla iletişimi mi kestim laf ettiler haksız mıyım?
Cevapla