Tebdili mekanda ferahlık vardır derler. Bu doğru mu bunu yer değiştiğiniz zaman anlıyor musunuz?

Bu gün eski oturdugum eve gittim. Yaşanmışlıklarım aklıma geldi. Neler neler yaşanmışım ya ben dedim. Yüzümde garip bir gülümseme ve içimde ince bir sızı. Herşeyin geride kaldıgını o an farkettim. Gelmesem bunu anlamayacaktım hiç belkide. her şey anı olmuş megerse. Acısıyla tatlısıyla.. 😌

Anılar değişmez, ama duygular değişirmiş..
Anılar değişmez, ama duygular değişirmiş..
Tebdili mekanda ferahlık vardır derler. Bu doğru mu bunu yer değiştiğiniz zaman anlıyor musunuz?
Cevapla