Ülkemiz Arap ülkesi sanılıyor ne düşünüyorsunuz?

Ülkemizin haline gün geçtikçe çok daha fazla üzülüyorum ama en çokta milli değerlerimizi kaybetmeye yakın olduğumuz için üzülüyorum çoğu ülkeler tarafından Arap ülkesi olarak görülüyoruz hatta arapça konuşuyoruz bile sanan var şimdi diyeceksiniz onların tarih bilmemezliğinden kaynaklı bu diye evet katılıyorum fakat geçenlerde Hollandalı bir arkadaşım ile konuşuyordum ama türk bir kız ile çıktığını söyledi ve kızın hesabını attı ve kız Arap, Türk değil fakat ona kendisini türk diye tanıtmış evet ülkede ki mülteciler kendilerini bu şekilde olur olmadık yerde türk olarak tanıtıyor dahası da Türkiye'ye gezmeye gelen yabancı turistler ülkede ki Arapları türk sanıyor ve bizim Arap olduğumuzu düşünüyor bu konu başımı ağrıttı.
Ülkemiz Arap ülkesi sanılıyor ne düşünüyorsunuz?
Cevapla