Ahlak anlayışımız neden çöktü, neden çok kötüye gitmeye başladı her şey?

Geçen gün bir zeytinyağ üreticisiyle konuştuk. Geçen sene 80 TL olan yağın kilosu bu sene ne oldu da 300 e çıktı diye sorduğumda ( ki tüm maliyetler arttı anlıyorum ama bunun üretime yansıması %37. Maaş artışı, mazot zammı ve diğer artışlar) verdiği cevap şu : Falanca bu fiyata satıyor ben aptal mıyım ucuza satayım.

Bu ahlaksızlık değil mi?

Ahlak anlayışımız neden çöktü, neden çok kötüye gitmeye başladı her şey?
Cevapla