Takım tutar gibi parti tutanlara ne söylemek istersiniz?

Lidere, partiye adeta tapınarak, onları hiç sorgulamadan, yaptıkları hatalarda bile "çalıyor ama çalışıyor", "o , en azından bizden" "ona oyumu vermezsem, ötekisi kazanır" .. vs gibi değişik mazeretler üreterek destek verenler çok var.

Bence bu büyük bir yanılgı ve hatta ahlaksızlık. Kötünün iyisini seçerek doğruya ulaşılamayacağı gibi ülkeye de ciddi zarar verilmiş olur.

Ama maalesef ben bildim bileli bu şekilde toplum aldatılıp yönlendirilerek, partiler değişse bile asla değişmeyen hırsızlık düzeni son bulmuyor.

Bu konuda sizin düşünceniz nedir?

Takım tutar gibi parti tutanlara ne söylemek istersiniz?
Takım tutar gibi parti tutanlara ne söylemek istersiniz?
Cevapla