"Son pişmanlık neye yarar" sözünü kim ne için kullanmış olabilir🤔😅?

Günayydınnn sevgili ksdeki bütün tertemiz yürekli koca güzel, merhametli, güler yüzlü,... insanlaraa.. sizlerii çok ama çok SEVİYORUMMM, iyi ki varsınız, iyi ki şu an sana olan sevgimin bilincinde oldun çünkü uzun zamandır sana/size bu platform sayesinde söylemeyi istiyordum meğerse nasip bugüneymiş..😝😅

Hiç fikrim yok, bi koşu Fikriye sormam lazım😂
Ne bilim ben işim gücüm yok bunumu düşüneceğim..🤣
Hmm.. dur bi düşüneyim🤔😅
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
"Son pişmanlık neye yarar" sözünü kim ne için kullanmış olabilir🤔😅?
Cevapla