Ne garip insanlarsınız smk niye herkes robot gibi?

Olm şuraya giriyoz derdimizden sıkıntımızdan iki dk arınak diye tamam 5 ıqlu cevaplar veriyo olabilirim ciddiye almayın mk ben bunları yazarken de ciddi değilim ergen olmadigimiz mi kaldı insan israfı olmadığımız mi kaldı çok mu ciddiye alınacak biryer burası iki dalga geçiyom takılıyom gelmişim 23e yok ergen yok bilmem ne sizin gibi s3xstinge ayarlanmış robot mu olsaydım ne istiyonuz? Tek vasfınız karı kız tek vasfınız erkeklerin gözüne girmek bilmem ne kafanıza göre takılın ya kasmayın bu kadar hesabimda kapandı mutlu olsun o kapatan kimsede onca sorum onca kastığım xper bir anda bok yoluna gitti sebep ney birinin sorusuna neeeyy yazdım ondan buraya kadarda okuyan yoktur zaten herkesin derdi kendine millet benle mi ugrascak amaaann yatim zıbarim
Ne garip insanlarsınız smk niye herkes robot gibi?
Cevapla