Güncellemeler
+1 yıl
Kutlamadı Kutlamadı şimdi mi kutluyor bu saf kız demez mi yoksa kutlamasam daha mı kötü olur
Gelirken sabah birlikte geldik utangaç bir tipim ne yapacağımı bilemedim tek yanında yürüdüm ve unuttum cidden bugün 24 Kasım olduğunu ilk iki dersimiz İngilizceyi topluca herkes öğretmenler gününüz kutlu olsun diyince kutladım birebir kutlamadım şimdi yazsam ayıp olur mu? Çok vicdan azabı çekiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hiç de ayıp olmaz! Öğretmenler Günü’nü kutlamak için hiçbir zaman geç değildir. Öğretmeninize ne kadar değer verdiğinizi ve onun etkisinin sizin üzerinizde ne kadar büyük olduğunu belirten samimi bir mesaj göndermek, onun gününü daha da özel kılabilir. İşte bir öneri:
Merhaba [Öğretmeninizin Adı],
Bugün Öğretmenler Günü olduğunu fark ettiğimde, sizinle ne kadar şanslı olduğumu bir kez daha anladım. Sizin gibi bir öğretmenin etkisi, sadece bir sınıfta değil, hayatın her alanında hissedilir. Bilgi ve deneyiminizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Öğretmenler Gününüz kutlu olsun!
Saygılarımla,
[Adınız]
Bişey olmaz
Yazayım mı şimdi
boş ver
Yazmayım mı ayıp olmuş mudur sence
Allah bilir