Öğretmenler günü olduğunu unuttum, en sevdiğim hocalardan biri olan kadınla okula gelirken karşılaştım ve kutlamadım. Şimdi yazsam ayıp olur mu?

Gelirken sabah birlikte geldik utangaç bir tipim ne yapacağımı bilemedim tek yanında yürüdüm ve unuttum cidden bugün 24 Kasım olduğunu ilk iki dersimiz İngilizceyi topluca herkes öğretmenler gününüz kutlu olsun diyince kutladım birebir kutlamadım şimdi yazsam ayıp olur mu? Çok vicdan azabı çekiyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Kutlamadı Kutlamadı şimdi mi kutluyor bu saf kız demez mi yoksa kutlamasam daha mı kötü olur
Öğretmenler günü olduğunu unuttum, en sevdiğim hocalardan biri olan kadınla okula gelirken karşılaştım ve kutlamadım. Şimdi yazsam ayıp olur mu?
Cevapla