
Eserinin üzerinde imzası olmayan tek sanat sınıfı olan öğretmenlerimizin öğretmenler gününü kutluyorum.
Peki siz öğretmenlerinizin bu güzel gününü kutladınızmı?

Günaydın üstadım..
Her yıl, lise öğretmenimin öğretmenler gününü kutlarım.
Mamafih, bugünün özel olması bir yana her yıl kalp sancısı ve buruk geçer benim için..
11 yıldır.
Zira babacığımı kaybettiğim gündür 24 Kasım..
Başınız sağolsun. Dev bir dağ ve bir gönüllü öğretmenin kaybı ve baba kaybı ile birleşince ağır olur.
Sendende üstadım.
İlkokul öğretmenim geldi aklıma, yakın zamanda vefat etmişti..
Onun vefat haberini duyduğumda hep sorguladım..
"O ölemez, ölmemistir, yanlış anlamışsınız"dedim.
Bunu defalarca söyledim.
İnanmak istemesem de ölmüş öğretmenim..
Ağladım, aklıma geldikçe ağladım, çocukluk anılarım depreşti.
Beni hep korur, kollardı..
Zaman zaman karşılaşırdık onunla, evlerimiz yakındı..
Benim için demiş ki;
"O benim için hep çocuk, hep aynı yaşta"
Zaman zaman karşılaştığımızda bana öyle ipuçları veriyordu ki ama ben o zaman yakalayamadım o ipuçlarını, şimdi anladım hocamı..
Meğerse beni benden iyi tanıyormuş.
O bir öğretmenden daha fazlasıydı benim için..
Çocuk yüreğime dokundu.
Bir baba, abiydi benim için.
En savunmasız olduğum zamanlarda sırtıma uzanan bir dost eli, bana kızan beni silkeleyen bir insan..
Ah asla hakkı ödenmez.
Herkes karşımdayken yanımda olan dünya iyisi bir insan evladı..
Kabri cennet olsun inşallah.
Dünyadan mükemmel bir insan geçti..
Ve ben hep onu dualarla yad edeceğim
En çokta ilkokul öğretmenimin günü kutlu olsun inşallah
Mekanı cennet olsun. Benim ilkokul öğretmenimin erkek versyonu. hayatı ve insanlığı bana öğreten kadının aynısı.
Başınız ve başımız sağolsun.
Amin amin 🕊🌺
Hiç biriyle irtibat halinde değilim. Ama hepsinin bu güzel günü kutlu olsun. Cidden işleri hiç kolay değil. Umarım farkindadirlar ne kadar mühim bi meslekte olduklarının ve hakkıyla eda ediyorlardır.
Maalesef benimde irtibatım dua dışında olamıyor çünkü irtibatım olan öğretmenlerim vefat ettiler.
Aynen öyle. Öğretmenlerimiz ile öğretmenliği iş olsun diye yapanları ayırmak önemli.
Ferdağ diye bir resim öğretmenim vardı Samsun'a tayini çıkmış eski okulumu arayınca öğrendim ve MEB samsun atama sonuçlarına baktım son üç yılın ama asla adını bulamadım üzüldüm doğrusu çok tatlı ve fedakar birisiydi. FERDAĞ ÖZEN hocam öğretmenler gününüz kutlu olsun iyi ki varsınız.
Hocamızın gününü kutluyorum.
Cevap
26Cevap
Atanan atanamayan mezun olmamış öğretmen adayları da dahil tüm öğretmenlerimizin öğretmenler günü kutlu olsun..
Öğretmenlik ruha yerleşiyor. Hepsinin adına teşekkür ederim.
Rica ederim efendim ne demek...
Benim hayatıma etki eden bir öğretmenim var, bana hiç sevmediğim mesleğimi sevdiren adam, sürekli iletişim halindeyiz, hâlâ aynı okulda öğretmenlik yapıyoruz. Arayacağım
Gününüz kutlu olsun hocam
Yapıyor olacakken yapıyoruz olmuş ve yanlış anlaşılmaya sebep olmuş 🙂 öğretmen değilim 🙂
Her birey bir öğretmendir üstadım, en başta kendinden başlamak suretiyle hayatına değdiği her insan için.
👏👏👏 güzel bir bakış açısı
Teşekkür ederim ☺️
Isimlerini hatirliyorum ama irtibatim yok.
Allah razi olsun onlardan. Bizleri yetistirdiler.
Butun ögretmenlerin, ögretmenler gunu kutlu olsun. Saglikli huzurlu bir ömürleri olsun.
Aynen öyle, hepimizin üzerinde fedakarlıkları ve emekleri var.
Evet.
Hiç biri ile irtibatım yok ama bütün öğretmenlerin öğretmenler günü kutlu olsun iyi ki varlar çok zor ve çok önmeli bir görevleri var umarım bir gün hepsi hak ettiği değeri görür
Duanıza amin diyorum.
Uzun zaman geçince akıbetlerinden haberdar değiliz maalesef, yinede fırsatını bulmuşken bu başlık altında Tüm öğretmenlerimiz için;ÖĞRETMENLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN! Diyorum..
Teşekkür ederim.
Sende öyle hep ol üstadım :)
Hiç öğretmenlik yapmasam da asıl mesleğim okul öncesi eğitim öğretmenliği, kimse kutlamadı lanet olsun jcjc
Öğretmenler günün kutlu olsun
Öğretmenim, gününüz kutlu olsun.
Az evvel aramin açık olduğu eski öğretmenim ve arkadaşım olan kişiyi kutladim.
Öncesinde emekli ogretmen olan ablamin...
Tebrikler üstadım.

kutlanmış😀
Öğretmenler gününüzü kutlarım hocam
Teşekkürler 🙏
Rica ederim.
Gorustugum bi ogretmenim yok.. Tum ogretmenlerimizin gunlerini kutlarim Allah basimizsan eksik etmesin..🌺
Amin
Dünyadaki en kutsal vazife. Bir adam yetiştirmek her yiğidin harcı değil.
Üzerimizde hakkı olan bütün öğretmenlerimize teşekkür ediyorum.
Aynen öyle, yüklenilecek dev bir yük öğretmenlik.
Başkaya kim kutlamaya
Tüm öğretmen arkadaşlara mesajım...
Hepimizin öğretmenler günü kutlu olsun
Teşekkürler :)
İlkokul öğretmenimin gününü kutladım. Diğerleri kutlanmayı hak etmiyordu.
Buna kısmen katılıyorum.
Evet kutladım.. Tüm öğretmenlerimizin öğretmenler günü kutlu olsun..
Evet, ne güzel bir şey. Bu güzel günde öğretmenlerimizi yeniden anımsamak ve kutlamak.
Kesinlikle öyle üzerimizde emekleri çok fazla
Çok haklısınız.
Kutladım ben de öğretmen adayı olduğum için benimkini de kutladılar
Öğretmenler gününüz kutlu olsun hocam, sizinde atanma haberinizi bekliyoruz.
Dua edelim ve olsun :)
Benim tek öğretmen diyince aklıma Atatürk geliyor mekanı cennet olsun.
Atamızında öğretmenler günü kutlu olsun.
Evet, anne ve babalar en harika öğretmenler
1998 senesinde tanıştığım ve hala irtibatta olduğum öğretmenimin gününü kutladım çok sevindi.
Tebrikler
İlkokul öğretmenimin kutladım mesaj attım canım hocacığıma 🥰
Çok mutlu olmuştur.
İlkokul öğretmenimin ve oğlumun üç öğretmeninin gününü kutladım.
Tebrikler, çok güzel.
bütün öğretmenlerin kutladım
benin öğretmenlerim hayatta değil bir çoğu
Allah rahmet eylesin
Öğretmenleri sevmiyorum, kimsenin gününü kutlamam..
Sizi üzmüşler
Bir kişi kutladı sağolsun 😅 bütün eğitimcilerin günü kutlu olsun ❤️
Gününüz bir kere daha kutlu olsun hocam 🌹
Annemin, halamın, en sevdiğim 3 hocanın öğretmenler gününü kutladım.
Ne güzel
Şu an sadece "aday" olsam da, kutlayan olmadı henüz.
Gününüz kutlu olsun hocam
Açıkçası öyle pek aklımda kalan öğretmenim yok lise hayatı geldi geçti
Evet
Simdi isten geldim, kizkardesim de dahil hic bir ogretmenimizin gununu kutlamadim dogrusu.
Neden?
Öğretmenlerim şimdi ne yapıyor bilmiyorum ancak hepsinin bu gününü kutluyorum.
Onlar adına teşekkür ederim.
Her insan aslında bir öğretmendir. İyi ise iyiliği, kötü ise kötülüğü bize öğretir.
Atanmanız dileklerimle, öğremenler gününüzü kutluyorum.
Doğru bir söz. Atanmak için bir istek yok hocam, zaten binbir zorlukla okulu bitiriyoruz, birde yarış atı gibi sınavlara koşuyorlar bizleri, ne gerek var, kendileri acaba böyle bir yarışa girseler neler konuşurlardı. Ben böyle iyiyim, sağolsunlar. Bu sınavı ilk çıkarak ecevite buradan selamlar.
Maalesef haklısınız, şimdi o yarış doğumdan itibaren başlar oldu.
Rekabet tabii ki olmalı ancak bunu bütün bir güruha yaymak nedir. Ayrıca her gelen kendi kafasına göre toplumu yönlendiriyor, yapılan emekler nereye gidiyor, düşünüyorlar mı acaba... Bir kanal İstanbul çıktı, diğeri de bulaşmayın yakarım diyor, olan millete olmuyor mu, anlamıyorum.
Dertleri millet olsa bir sistem kurulur ve her gelen diğerinin bıraktığı yerden devam eder.
Maalesef
Öğretmenlerimin hiçbirini sevmezdim. Bir iki tanesi hariç.
Herkes öğretmen olmamalı..
Herkes MEB de öğretim memuru oluyor ama cidden herkes öğretmen olamıyor.
İnsan öğrenir ama ruhu eğitimsiz ise onu kimse eğitemez, yani insan kendini eğitir.
Tüm öğretmenlerin , öğretmenlerimin ve öğretmen adaylarının 24 KASIM ÖĞRETMENLER GÜNÜ KUTLU OLSUN.💐
Hepsinin adına size çok teşekkür ederim.
Evet instegramdan kutladım telefonlarını bilmiyorum 🤗
Bu da güzel bir eylem. En azından hatırlanmaları onları mutlu etti.
Güzel eylemleri severim🤗
:)
Sevgili öğretmenlerimiz; geçmiş öğretmenler gününüz kutlu olsun 🎉
Teşekkür ederim onlar adına.
İlkokul öğretmenim beni döverdi birkaç öğretmenim hariç öğretmenleri sevmezdim
Her görevde kazara o noktaya gelenler oluyor.
Aramadım ama mesaj yazdım. Benimkini kutladı öğrencilerim 😊😊
Gününüz kutlu olsun hocam
Teşekkür ederim çok sağolun🙏😊
Değerli hocalarımın elbette kutladım. Aynı şekilde çevremde ki dostlarım, ailem ve değerli velilerim tarafından da öğretmenler günüm kutlandı..
Gününüz kutlu olsun hocam
cok sevdigim bir alman ogretmenim vardi kutladim cok sevindi oburlerini hic sevmezdim sadece bir kisiye mesaj attim
Güzel
Eski öğretmenlerim çok iyiydi bazen sinir bozucu davransalar bile, bütün öğretmenlerin öğretmenler günü kutlu olsun💖
Onalrın sinir bozduğundan bin beter şekilde bizlerde sinir bozuyorduk ve tek değildik.
Onlar adına teşekkür ederim.
benim günümü kutladılar ben de kutladım tatlı aldım
Gününüz kutlu olsun hocam, tatlı isterim ☺️
yarım kilo soğuk baklava aldım
Afiyet olsun :)
Hayır, hiç sevmem onun günü bunu günü şunun günü zırvalıklarını, günse onlara göre gün. onlar benim kız çocuğu günümü, kadınlar günümü, doğum günümü kutluyor mu?
Evet, bu günlerde önemli. Bunları da hatırlamak lazım, çok haklısınız.
Sağol
@KürkMantoluHayri kutladımm
Tebrikler.
@KürkMantoluHayri hocam öğretmenler gününüzü kutlarım.
teşekkür ederimmmm
@KürkMantoluHayri Rica ederim hocam, notunuz bol olsun ☺️
Arkadaşımın kızını kutladım 🎉
Harika ☺️
Lisedeki acımasız hocalarmi aradim öğretmenler günü kutladım
Tebrikler.
Bi rehberimde staj öğretmenim var onada bir şey yazmadım ama benim kutladılar sevinmedim değil hani.
Hayir öğrenci değilim
Anladım, sizde artık öğreten konumundasınız.
Kutladım cok severim onu hayatımın insanı 2. Annem
Aynen öyle.
Evet mesaj attım sevdiğim hocalara
Bu çok iyi.
Evet bugun tanimadigim birininkini kutladım
Ne güzel
evet kutladım ama hedıyemı yarın verıcem
Ne güzel, kutlama ve hediye
Tüm oğortmenlerin günleri kutlu olsun🙂
Teşekkür ederim onların adına
Rica ederim üstadım.
Kendimin öğretmeniyim kutlu olsun günüm :)
Gününüz kutlu olsun
Teşekkürler :)
Rica ederim.
İş sonrası arayıp kutlamayı düşünüyorum. 😊
Unutmayın ama :)
Unutmam. Arayacağım tek kişi zaten
Ewettt sabah WhatsApp tan yazdim
Bu harika.
kutladım tabi ilk anneminkini kutladım
Bu çok harika bir hareket.
teşekkürler :)
Rica ederim ☺️
ilkokul öğretmenimin sadece
Onlar hayatımızın ilk ışığı.
4 öğretmenimin, kız kardeşimin ve kuzenimin..
Bu çok iyi.
Kutladım
Tebrikler
Kutladım
Tebrikler
Evet kutladım
Tebrikler
az kişi kutladı
Gününüz kutlu olsun hocam.
elbette :)
Harika
Kutladım
Tebrik ederim ☺️
Hayir
Sebebini söyleyebilirmisiniz?
Ögrenci falan deglm ki olsam gene kutlamazdim aa yeni yeni icatlar
Anladım, doğru.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?