Sizde kadına şiddet kavramının yanlış olduğunu düşünüyor musunuz?

Bence kadına şiddet kavramını benimsemek kadın kelimesine hakaret. Bu cümleyle kadınların güçsüz olmalarını tescilleyerek kabul ettiklerini düşünüyorum. bu zihniyeti kabul edersem zayıf erkeklerede kadın demekte bi sakınca görmüyorum. Cümlenin zayıfa şiddete hayır olması gerektiğini düşünüyorum. Bu söylediklerimi kimseye hakaret olarak algılamayın merak ediyorum sadece karşıt mantıklı görüşlerinizi merak ediyorum iyi günler

Sizde kadına şiddet kavramının yanlış olduğunu düşünüyor musunuz?
Cevapla