20 senedir görücü geliyor hiç birini istemedi. Biz kaç kişiyi bulduk tanışmak istemedi. Dinine aşırı bağlı birisi. Üniversiteyi bitirdi ama çalışmakta istemedi evde oturdu. Sebebini anlayamıyorum
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Kendi kararıdır. kimse evlenmek zorunda değil zaten..
Canı istemiyordur, yalnız mutludur, insanlara güvenini kaybetmiştir, kendi kendine fazlasıyla yetiyordur… Bırakın canı ne istiyorsa onu yapsın…
Haklısınız
İslamı yasamak istiyor bence rahat bırakın kızı herkes evlenmek zorunda değil. Evlilik herkese mutluluk getirmez.
Haklısınız. Artık insanlar sapıklaşmış durumda. Zihniyetler ya çok yobaz ya da çok sapkın. Oda pek sosyal biri değil zaten kendi halinde yaşlanmak istiyor
Kesinlikle bence öyle mutluysa bırakın öyle kalsın çok daha güzel
Evet kimisi cinselliğe getirmiş durumu neyin ne olduğunu bilemem elbette ama çok hayırsever iyi kalpli birisi. Teheccüdle güne başlayan birisi. Evlenip mutlu olmasını isterdim sadece kendi kararı.
Gençken birine aşık olmuştur daha sonra da hayatına kimseyi alamamıştır evlenmek istememiştir hayattan beklentisi kalmamıştır 😐
Olabilir tabi ablam bir yaştan sonra dinine bağlanmaya başladı önceden böyle biri değildi
Kesinlikle öyle oldu bence dünya ile bağını kesmiş sadece dine bağlanmış umudu bitmiş hayata karşı
Evlenmekten korkuyor gibi. Erkek kardeşimin eşi en son 45 yaşında hafız bir hoca bulmuştu önce olumlu baktı sonra tanışmak istemedi geri çekildi. Ne diyim bilemedim dediğiniz gibi sanırım
Vallahi bilmiyorum ama o yaştan sonra Allah yardımcısı olsun Allah başını vermesin ya Bir zamanlar tıklatmıştır kendisine sonra dine bağlamıştı Allah sevgisiyle yürümüştür diyorlar
@birMuhendisTr tıklatmak ne demek beyefendi? Akrabalarımda da 50 yaşına gelip evlenmeyen kadınlar var. Kafanız ona çalıştığı için herkesi öyle mi düşünüyorsunuz?
50 yaşında abama döner. 50 yaşında erkek mi kadın mı? Babamın 90 yaşında çocuk oldu 30 yaşındaki kadından ama 50 yaşında kadın çürümüş dişleri dökülmüş mezar cagiriyordur. Düşün ablam. Tek nefes de gider vallahi Kadıköy boylar ya şimdi işe gidemeyiz nefes alamaz yani Düşünsene Allah'ım yarabbim ya nefessiz gider o ya 50'sinde Allah'ım 50'sinde ya nefes alamaz o kadın ya şekeri çıkar fırlar tansiyon düşer fırlar yani
@birMuhendisTr ne boş bir adamsın. 9 ay ağrılarla seni taşıyıp doğuran kadına üzüldüm. Boş boş yaşar sonra ölür gidersin. Allah ıslah etsin
Amin o Tanrıya selam söyle beni hiç görmüyor bana hiç faydası yok Amin ben duanın da artık boş olduğunu düşünmeye başladım biliyor musun gerçekten Allah olsaydı benim emeklerimi karşılığını verirdik alırdım ben yani boş insan olmazdım böyle işte
Yaw ne dini ahiret mi burası ablan güzelse milf statüde şu an çok geç kalmış
Ahiret için hazırlanmıyor muyuz? Evliliğin güzellikle bir ilgisi yok
Kes
Aklına sağlık Ağzına sağlık
Milf üstünde yaşayan bir kızsın haklısın
Yemistir bir yerde kuşak baglamayaklar ondan. Kız değil anlam ihtimalle.
Dindar birisi
Sen ne dini ne imanı. o iş olsun yasa bak. Allahı unutursun. Eğer erkek yaşatsın yediğin an bitirir eritir seni
Siz demek böyle basit bir insansınız ki herkesi böyle zannediyorsunuz. Öteki tarafta etleriniz ateşe düştükçe kavrulurken böyle dusunebilecek misiniz acaba
bakireliğini birine vermiştir oda ablanı almamıştır, şimdi korkuyordur patlak çıkmaktan, olabilir
Lastik mi bu? Böyle tabirler çok kötü. Dul evlenmek isteyen çok oldu her şeyiyle kabul ederim diyen çok oldu. Öyle bir korkuya kapılmazdı
ben böyle yorumladım. olabilir dedim... demek ki olmayada bilir
Unutamadığı biri vardır.. zor.. umarım bu sıkıntılı süreçten çıkar
Unutulmyacak wazgeçilmez kimse yoktur
Ablan şu saatten sonra istese de evlenemez zaten
Ablanıza bir sorun bakalım, neden evlenmek istemiyor
Olabilir evlenmek onunda hakkı belki eskiden farklı düşünüyordu şu an farklı
Soruyu yanlış okuyan me🤣
Sizden habersiz öyle bi travma yaşamıştırki erkeklerden nefret ediyodur
Ihanet gibi yanlış anlaşılmasın
Aşık olduğu adam olmamış omda hayaga küsmüş olabilir
Belki kimseye güvenemiyor olabilir bu devirde güvenmek zor abla ablan hakkinda hersey hayirlisi olsun
Belki çocukken başına bişey gelmiştir kimseye söylemiyor
Ablam çocukken hiç dışarı tek çıkmazdı annem ve babam bizi fazla korurdu. Farklı bir durum sanırım
Çaktırmıyorum diyecek. aman semde.. onu damagina tat gitti alacağını almıştır
Ne
Yemiştir zamanında şimdi parlaktır binen biner ablasına
Öyle söyleme bilemessin neler yasadığını
Sana bir şey desem o kadını benimle eversen
"Demek ki canı öyle istemiş"
-Filozof Atakan
Bende istemiyorum ama şizoid toplum bunu hemen yok geçmişte birine aşıktı vs ye bağlıyor. Kime ne evlenmek istemiyorum okadar
50-60 yaşına gelince koca evde kendi sesini dinlemek koyar insana.
Seçici oluyorsun belli bir yaştan sonra haklı yani karismayin.
Evlilik derdi çekmek istememiştir
Olabilir büyük ihtimalle
Yanii
Cinsellikten uzak bir yaşam istiyor olabilir.
Kendini çok korumaya çalışıyor bunu da düşündüm hiç bir erkekle tokalaşmaz , markette pazarda parayı tezgaha koyar uzak kalıyor.
Muhtemelen cinsel yaşamdan kendini soyutlamış olduğu için eşini mutlu edememekten korkuyordur. Bu yaşa gelmiş bakireyse bravo valla bu çağda öyle kalmak zor.
Ablamın gençliğinde tanıştığı biri vardı. Ailem yaşını küçük buluyordu oda gizli gizli konuşurdu 20 li yaşlarından sonra tesettüre girdi hafız oldu herkesten uzaklaştı. Sanırım tek başına ölmek istiyor
Sağlam pompacısı vardır
Ahirette de sizi fırçalarlar
Hem de güzel olmuş pompalarla
Kırık kalp vakası olabilir mi
Dinine göre evlenmesi gerekiyordu
Ablana hiç sormadin mi sebebini
38 yaşından sonrada kadınlar zatwn istemiyor
Yani
@birMuhendisTr annesinden biliyor
Kendi anandan
@Jsusisisjskks ne anlamadım sağlam bir pompacı vardır Büyük iptal shell firmaidnsdn olabilirim
Başka birini seviyordur
Merhabalar
Onun kararı onun hayatı
Hayalinde biri vardır onu bekliyordur.
Bir yaştan sonra kafa almıyor.
İlişki yaşıyordur gerek duymuyordur
Dindar birisi
Demek ki istemiyor
Miskin.
O ne yanıyordur
Cehennem de çok yanıyor
Niye
Depresyonda mi
Senelerdir böyle
Sosyallik de mi yok
Sohbetlere falan gidiyor. Oralardan arkadaşları var. Onun dışında yok sanırım
Anladım baya maneviyata yonelmis
Teheccüdle güne başlar. Yatsıdan sonra uyur. Her hafta bol bol hatim yapar. Cennette gerçek müslümanlar Allah'ın uygun bulduğu kişiyle evlenecek der. Sanırım cennete hazırlıyor kendini
Anladim ne guzel 👏👏
Psikolojik
Olabilir
Ve o yaşta başka seylererde ister
Ablan bilir
Sevmemiş