Vefat eden kişiye ölü denmesi kötü bir şey mi?

İş yerinde bir müdürümüzün annesi vefat etti diğer müdür de bizde düğün emeklilik doğum falan gibi organizasyonlarda para toplayan arkadaşa aramızda para toplanıp pilav ya da pide yaptıralım dedi para toplayan arkadaş da ölü evi zaten kendi yaptırıyor fazlalık olur dedi müdür ölü deme cenaze diye kızdı arkadaş ısrarla ölü dedi ölüydü cenazeydi derken konu ağız kavgasına dönüştü müdürle para toplama işlerindeki görevli arkadaş birbirlerine girdiler vefat eden kişiye ölü demek yanlış mı bu bir saygısızlık mıdır?

Vefat eden kişiye ölü denmesi kötü bir şey mi?
Cevapla