Kızların Regl olma hikayesini bir arkadaşım dan duydum sizce doğru olabilir mi?

Çok eskiden bir arkadaşım anlatmıştı pek hatırlayamıyorum da kızların regl olmasının sebebi bir kız cennetteyken yasaklı bir ağaç varmış orada elma yemiş Allahta ceza olarak bütün kızlara böyle bir ceza vermiş doğru olabilir mi

Kızların Regl olma hikayesini bir arkadaşım dan duydum sizce doğru olabilir mi?
Cevapla