Farklı ise yorumlara yazınız.
Bilgiye ulaşma imkanı
Devlet politikaları
İlluminati, Sagitaryanizm işi
Malum ayetler
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Farklı ise yorumlara yazınız.
Şıklar arasında en mantıklısı bilgiye ulaşma imkanı. Artık inanlar kolayca gerçekleri görebiliyor, anlatılan bazı masalların hayal ürünü olduğunun farkına varabiliyorlar. Sadece Ateistler ile kısıtlamak da mantıksız, oldukça yüksek Deist ve Agnostik oranı da var aslında. Bu güzel bir şey her anlamda, ülkede 100,000+ Camii var, Diyanete bağlı olmayanları var Mescit olanları da saymıyorum. Bunca beton yapı yerine Okul, Hastane vs. daha geneli kapsayan ve kamu yararı güdülen binalar yapılabilirdi, sadece Sünni Müslümanlara hizmet etmek yerine tüm topluma hizmet edilebilirdi. Belki bu sayı daha fazla artmaz da vergilerimiz Diyanet'in kasasına daha fazla akmaz, küçücük çocukların beyni yıkanmaz, çok garip bir ülkede yaşıyoruz. Tarikat ve Cemaatler çok özgür, Devlet'in içine rahatça sızabiliyorlar, Devlet içinde Devlet olabiliyorlar. Çok fazla yanlış şey var ama malum kesime yanlış gelmiyor işte. Toplamda 150 bin kişi Diyanet için çalışıyor, sanıyorum 149,900+ Sünni Müslüman diyebiliriz, laiklik nerede belli değil, sanarsın ki Diyanet sadece Sünni Müslümanlara özel. 150 bin kişiye maaş veriyoruz vatandaş vergileri ile, bu parayı ülkenin gelişmesi için kullansak süper güç olmuştuk, bunca kişiyi hangi alanda istihdam edersen et o alanda dünya liderliğine oynarsın fakat o alan dünyevi bir şey olmayınca para da boşa gidiyor haliyle.
Bilgiye ulaşma imkanı tabikide
Cevap
4Cevap
Çünkü dinler artık modern dünyaya ayak uyduramıyor. Nasıl Zeus artık mitoloji kahramanı ise şimdiki dinler de gelecekte öyle olacak
Bu seçeneklerin hiçbiri doğru değil. Ülkemizde ve tğm dünyada sistemli olarak dinlere kğltürlere ve aile yapısına alenen saldırı niteliğinde projeler yürütülüyor. Bunun etkisi ile insanların düşünceleri yönlendiriliyor.
Bence tam zıttı, bu konuda kendi fikirlerime güveniyorum sonuçta inançsız değilim.
Fikirlerin tutarsız ama uydurmuş gibi duruyor 😅 sana projelerden bahsediyorum bu projelerden birisi de İstanbul sözleşmesi. Ama sen uyduruk aebepler arıyorsun. Bundurumda soruna dopru cevabı bulamazsın. Bulduğun cevaplar doşruyu yansıtmaz
Emin olki hiçbir ateistin inançlıların aksine ateizmi yaymak gibi bir amacı yok. Sonuçta anlamsız olduğunu düşünüyorlar. İstanbul sözleşmesi hakkındaki fantazileriniz beni alakadar etmez.
Sen anlattıklarımı başka bir yerinden anlamışsın belli ki. İnançsızlık konusu proje olarak işleniyor diyorum onu benim fantazim yaptınız ne saçma bir tipsiniz siz. Az okuyun da sorgulayın bazı şeyler. Kıçınızdan element uydurmadan önce bari millet gülmesim size haha 😅
Benimle terbiyeli konuş putperest. Kit anana popo mıç de.
İşte saçma bir tipten saçma yorumlar yine. Kendi kaliteni belli ettin bravoo böyle devam et amabu sefer kimse seni inandırıcı bulmayacaktır bu karakterinle
Kes sesini Yahudi, milleti aklınca kışkırtmaya çalışıyorsun. Kürt değilsen nesin artık bilemem.
Bak işte ortaya karışık çorba yapar gibi saçmalayan bir tipsin. Ne olduğun bile belli değil ama iyi ki ülkemizde senin gibi tipler çok yok. Siz gidin amerikaya orada mülteci gibi yaşayın 😅
Yaw bı başımdan git kürt kürtlerin tipini herkes bilir.
Yine ne saçmalıyorsun cidden çok kalitesiz bir muhabnetin var kimse seni ciddiye almaz böyle
Yahudi Kürtleri ben muhattaba almam zaten. Neyse kürt olduğunu inkar etmiyoreun en azından. Bunu kabul etmekte bir erdem
Yine aptalca bir yorum ve yine sen 😅 haha yok ben izmirliyim ama babam belli değil malum.
Pek inandırıcı değil ama umrumdada değil Neyse siz damızlıklarla fazla muhattap olmayacağım kürt
Ne oldu söyleyecek birşeyin kalmadı sanırım. Sen atatürke laf mı ediyorsun
siyasal islamcılar yüzünden.
Bitti ataizm mi kaldi
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?