Ülkemizde 2011'de Ateist Nüfusu %2 ama şimdi neredeyse %10 ve 2050 yılında müslüman nüfusu geçeceği hesaplanıyor. Bunun Sebebi ne?

Farklı ise yorumlara yazınız.

Bilgiye ulaşma imkanı
Devlet politikaları
İlluminati, Sagitaryanizm işi
Malum ayetler
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Ülkemizde 2011'de Ateist Nüfusu %2 ama şimdi neredeyse %10 ve 2050 yılında müslüman nüfusu geçeceği hesaplanıyor. Bunun Sebebi ne?
Cevapla