Kızlar için yolda yürümek bile işkence, siz de böyle misiniz?

kızlar sizde boylemisinz yoksa benmi cok paranoyak davranıyorum ya yolda yakinimdan bi erkek yuruyosa briazda tenhaysa beni bi tedirginlik basiyor. gunduz yasiyorum bide bunu aklima bin tane senaryo geliyor uzucu degilmi bu durumda olmamiz en temel hakkım benim içim rahat yuruyebilmek ama ona bile sahip değiliz. orada burada okdr cok sey goruyoruz ki benimde basima gelirmi korkusu sariyor. geçen iett de tek kaldığımda bile beni bi ter basmisti ben mi anormalim acaba
Kızlar için yolda yürümek bile işkence, siz de böyle misiniz?
Cevapla