Bosuna yasiyorum
Milletin yasamasini izlemeye gelenler mudurlugu
Bosuna yasiyorum
Milletin yasamasini izlemeye gelenler mudurlugu
Kendime ne kadar değerli olduğunu hatırlatıyorum. Ölsem beni üç günde unutacak insanlar için kendimi üzmemem gerektiğini düşünüyorum. Kimsenin hayatı göründüğü gibi iyi değil. Ne insanlar gördüm binlerce insanla muhabbet ettim oturdum kalktım kimse anlatıldığı gibi iyi değil anlatıldığı gibi kötüde. Hayatta en önemli insan kendinsin konuşmak istersen yaz sana hayat tecrübelerimden birşeyler aktarabilirim belki düşüncelerin algıların oturur ve ölüm vs düşünmezsin belki
Tam olarak derdin nedir?
Ölmek kolay mı sandın?
Herşeyin kolay olduğunu mu sandın?
Acısız hiç bir çaba mutluluğu çıkmaz ancak sanırsın ve sanmak bu dünyada ki en kötü şeydir...
Ancak kalpler Allah’ı anarak huzura erer başka hiçbir şekilde mutmain olması mümkün değildir. Allah’a dön ve ondan af dile. Yoksa ölüm meleği için hiçte zor değil.
Cevap
13Cevap
Bekliyorum
Kanka bence herkes kendi hayatini kendi yaratır önemli olan şey insanın içindeki his ve güven birine güvendiğin an her şey başlar
Hiç ölmek istemedim , zira ölüm ancak Allah'ın izniyle olur
Tobe Tobe deli deli konuşma ne ölmesi en büyük günah. Yaradanın verdiği cana son vermek
Müzik dinle film izle kitap oku kafanı dağıtırsın
Hik öyle düşüncem olmadı şartlar ne olursa olsun yaşamak güzel.
Ağlıyorum ve sonra derin bir uyku
Sevdiklerimi düşünüyorum
sacmalsma lutfen iyi ki varsin
Spor yapıyorum kafa açıyor tavsiye ederim 😂
Bir fincan kahve içiyorum, güzel geliyor
Ben de öyleyim iç sıkıntım çok
Burdayım yoklama alınıyormuş
ilginç bir soru
uyursun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?