
Örnek verecek olursam; sürekli kış olan ve soğuk olan bir yerde yaşamak ister misiniz?

Örnek verecek olursam; sürekli kış olan ve soğuk olan bir yerde yaşamak ister misiniz?
Benim için önemli evet. ama o kadar da önemli değil asıl önemli olan durumum var mı ya da orada uzun süre yaşayabilir miyim ya da kiminle yaşayacağım hayat planım neler olacak bunlara bakıyorum en çok.. ama son bahar gibi mevsimleri severim bu yüzden de biraz serin bir yer olması benim açımdan daha iyi olur tabi ki de.. ama çok soğuk ya da tam tersi çok sıcak yerler de yaşayamazdım bunalırdım o zaman
Güneşli gün sayısının yağışlı gün sayısından fazla olduğu Akdeniz makrokliması içinde yer alan Akdeniz, Ege, Marmara ve İç Anadolu bölgelerinde yaşamak isterim. Güneydoğu Anadolu'yu istemem. Yazın gölgedeki sıcaklığın 45 dereceyi bulduğu kuru bir hava var.
Kış aylarını, özellikle yeni yılın yaklaştığı dönemleri çok çok seviyorum. Kar yağsın her yer ışıl ışıl olsun. Ağaçları evleri süsleyelim bayılırım.
Ama bu sıralar kendimde farklılık görüyorum. Sanki ilkbahar-yaz aylarını daha çok seviyordum. En azından güne daha iyi başlıyordum😔 karanlıkta uyanınca psikolojim bozuluyo😔😔😔😔😔😔😔😔😔
Kışı pek sevmiyorum ama sevmediğim şey kış değil bulunduğum yerdeki zorluklar. Altyapı, ulaşım, ısınma ilgili bir problemin olmadığı refah seviyesi yüksek bir ülkede bunu pek de problem edeceğimizi düşünmüyorum 😄 Yine de hep bahar mevsimi olan bir yerde yaşamayı daha çok isterdim 🙄😬
Cevap
24Cevap
Yok yahu mütemadiyen kışı yaşamak istemem lakin mütemadiyen sonbaharı yaşamak isterim, çünkü sonbaharın içinde dört mevsim vardır, dört mevsimi yaşatan tek mevsimdir sonbahar. Yaşayacağım yerde sadece sonbahar mevsimi varsa, evet ben orada yaşamak isterim lakin sadece sonbahar mevsimi için geçerli bir durum, yoksa sadece kışı, yazı, ilkbaharı yaşamak istemem.
Hayır, 4 mevsim olan bir yerde yaşamak isterim. Sürekli soğuk olan bir ülkede yaşayamam. Aşırı soğukta iyi gelmez bana. Ölürüm. Yazı daha çok severim.
İstemem tabii ki. Hollanda'da yaşamak istiyorum ama en önemli sorun da bu. Kışların soğuk ve havanın sürekli kapalı olması. O yüzden yaz aylarında gidip kışın dönmeyi düşünüyorum.
Yani bir nevi önemli sürekli yağışlı olan bölgede yaşayan biri olarak aşırı sıcak iklimde yapamam ancak hayat işte bazen ordan oraya sürüklüyor belli sebeplerden.
evet gönül isterde kar yağan, kış gibi kışların yaşandıü bir yerde yaşamak...
ama gerçekler İzmir , bahar gibi bir kış ve cehennem provası yazlar iğrenç
Önemli mi evet önemli şükür biz dört mevsimi yaşıyoruz ama dört Mevsim yazın ve kışında geçirenler var
Evet önemli.. Her mevsimin ayrı bir güzelliği var ama ilkbahar ve yazın bendeki yeri ayrı bir güzel.. Deniz, kum, güneş gibisi var mı..
Evet önemlidir. Zaten bana göre devamlı olan her şey sıkıcı gelir insana. O yüzden dört mevsimi de yaşayabildigim yeri seçerdim ben.
Sürekli mayısın sonunu yaşadığım ama haziranın asla gelmediği bi yerde yaşarım ohh kemiklerime de iyi gelir.
Norveç'e ya da Izlanda'da yaşamak isterdim. Tatil için muhtemelen Malta, İtalya, İspanya'ya giderdim yazları da
Evet. Mesela igloda bile yaşayabilirim. Bir ömür değil tabi ama bir hafta falan kalınır. Sıcak yerde değil bir hafta iki gün bile durulmaz.
4 ay yaşadım ciğerlerim su tuttu etnik kültürde o coğrafyanın yerlisi olmayınca bi takım bedeller ödüyosun
Bizim memleket kış aylarında karsız olmaz ve çok soğuktur. Alıştım tabi ama ileriye dönük olarak buradan gitme planım var.
Ben yaz insanıyım aslında. Soğuktan nefret ederim ama gel gör ki Ayaz'ın bitki örtüsü olduğu Başkent'te yaşıyorum. 😕
Sürekli kış mevsiminin hakim olduğu bir yer.
Nüfus az olacağı için ilk tercihim olurdu.
En sevdiğim mevsimdir kış.. insan hayatta herşeye alışır.. sürekli kış olan bir yerde de yaşanır.. kimse ölmez
Favori mevsim kombinasyonum
*Kış
*Soğuk kış
*Daha soğuk kış
*En soğuk kış
Evet.. sürekli soğuk bir yerde yaşamak pek benlik değil ya ama sıcakta da duramıyorum :)) yazın soğuk kışın sıcak yerlere kaçmak güzel
Evet önemli. Sıcak yerleri çok sevmem ama soğuk yerlerde tercih edemiyorum.. ortada olur ya ne sıcak ne soğuk
Mecburen yaşıyorum sürekli soğuk yer yaz gelmeden kış geliyor nefret ediyorum böyle bir yerde yaşamaktan
Önemli çok sıcak sevmirem ama çok soğukta sevmirem ikisinin ortası olsun.
Dubai bir yer olsun parasal anlamda Ibiza gibide ortamı olsun eğlence anlamında 😂
Önemli, türkiye ve eksenindeki ülkeler olur. Bana 4 mevsim gerek.
Ben etrafı bembeyaz görmeyi, yürürken yüzüme kar taneleri çarpmasını çok seviyorum.
Mevsimler benim ruh halime de yön veriyor. Bu sebepten evet, benim için önemli:d
Elbette ne çok soğuk ne çok sıcak hava olmasını istemem ılık huzurlu bi havası olsub
Böyle Londrada falan yaşasam hrp kasvetli olsa hava çok güzrl olur mesela
Önemli. Mesela 6 ay gece olan bir bölge var orada yaşamak istemezdim
Önemli tabii ki. Akdeniz insanıyım o yüzden aşırı soğuklara dayanamıyorum.
Önemli evet ama değiştirebilene seviyorum sehrimi soğuk havası hariç tabi
Önemli benim ilk baktığım hakim rüzgar yönü ve kuvveti
Elbette önemli. Sıcak yerleri daha çok seviyorum. Soğuğu hiç sevmiyorum...
Kışı severim adapte olurum. Türkiye sınırları içinde Karadeniz dışına bu yüzden çıkmam 😃
Evet önemli sürekli soğuk olursa depresyona girerim
Evet önemli her daim kış mevsiminde yaşayamadım çok zor
İstemezdim. O konuda çok şanslı bir ülkeyiz.
Sürekli soğuk olsun isterim
sıcak olmasaydı iyiydi
Evet mümkünse hep ilkbahar yaz olsun.
Fark etmez bana ya her mevsimle barısgm
Sıcak olmasında ne olursa olsun
Evet önemli diyebiliriz.
önemli, çok soğuk yerlerde donar ölürüm bence
Tabii ki önemli. Öyle bir yeri tercih etmem
Bunu seçecek kadar lüks bir hayatım yok.
Önemli, çok sıcak bir ülkede yaşayamam.
Mutluysam yerin bir önemi yok
Ilık ve sıcak güneşli yerler olsun.
Bo. k gibi iklimi var - Önemli
İsviçre de yaşamak isterim ✨️
Dört mevsimi yaşamak güzel.
Önemli soğuktan ve üşümekten nefret ediyorum
Sıcak iklim insanıyım, iklim koşulları önemlidir..
Önemli
Evet isterim
Evett
Tabiki önemli
Önemli
önemli değil
Bence okey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?