Hayır daha onları düşünecek aşamaya gelemedim Ogün gelsin bakalım büyük ihtimal evde ailemle geçiririz zaten yeni yıl herkese sağlıkla huzurla mutlulukla gelsin inşallah 🙏
Yılbaşı aslında Paskalya bayramı (25 Aralık İsa’nın doğumu) için yapılan bir hazırlık ama bizim ülkede farklı bir kültür bulmuştur. Ben her ikisi içinde yaparım hazırlık.
Değil. Katolikler 25 aralıkta İsa’nın doğumunu kutlayıp hediye dağıtmak için ağaçlar vs süslenir ve bu gelenek 31 aralığa da kalır aslında zorunlu değil. O yüzden tatil 24 Aralık gecesi başlar 2 Ocak sabahına kadar devam eder. Bizim ülkede de gördüklerimiz kadar uyguluyoruz işte içeriğini sorgulamadan