Sosyal Medyada Kendini Teşhir Edenler Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?

Öncelikle burada kastım sadece kadınlar değil. Ben erkeklerin de bunu yapmasına karşıyım abi. Mesela benimde gayet vücudum var ama niye öyle her yerde paylaşayım ki anlamıyorum. Sadece sevdiğim kadın görse bence gayet yeterli gerisi de boş zaten. Kadınların hele bir kısmı var işte zaten demiyorum artık ne bileyim ne ettiklerini şaşırmışlar. Yani yine de bir şey diyemiyorum onların tercihi ama asla hoş bulmuyorum erkek veya kadın bana hoş gelmiyor

Sosyal Medyada Kendini Teşhir Edenler Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?
Cevapla