
Son zamanlarda Nereye gidersem gideyim kızlar bana bakıyor. Aslında daha öncede oluyordu ama tesadüf olduğunu düşünüyordum. Hala tesadüf olabilir ama bu gözler normal mi?👀 Acaba tek olduğum için mi?
İşin tuhaf tarafı böyle davranan kızlar güzeller. (başka nasıl ifade edeceğimi bilmiyorum🤷♂️) O kızlar, sadece iyi kalpliler ve cana yakınlar mı? Yoksa sadece tesadüf mü? (ben hepsinin tesadüf olduğunı düşünüyordum ama son zamanlarda daha çok oluyor ve Kendimi hep aynanın karşısında buluyorum.)
Eklemek istediğim bir şey daha var. "Bu kızların sana neden baktığı çok açık niye bize soruyorsun 😕?" demeyin. Yüzlerinde ifade yok ama gözlerini büyük açmış bakıyorlar 👀. Onlarla konuşsaydım onlara sormadan neden öyle baktıklarını anlayabilirdim ama sadece bakıyorlar...
Merak ettiğiniz şeyleri yorumlarda cevaplayacağım...✍️
Ne olduğunu çok merak ediyorum bana yardımcı olmaz mısınız?🙏
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar