Kızlar, sizce ne yapmalıyım 🙂? Nasıl tepki vermeliyim ❤️?

Gülümseme yok ama bakma şekli böyle 👀
Gülümseme yok ama bakma şekli böyle 👀

Son zamanlarda Nereye gidersem gideyim kızlar bana bakıyor. Aslında daha öncede oluyordu ama tesadüf olduğunu düşünüyordum. Hala tesadüf olabilir ama bu gözler normal mi?👀 Acaba tek olduğum için mi?

İşin tuhaf tarafı böyle davranan kızlar güzeller. (başka nasıl ifade edeceğimi bilmiyorum🤷‍♂️) O kızlar, sadece iyi kalpliler ve cana yakınlar mı? Yoksa sadece tesadüf mü? (ben hepsinin tesadüf olduğunı düşünüyordum ama son zamanlarda daha çok oluyor ve Kendimi hep aynanın karşısında buluyorum.)

Eklemek istediğim bir şey daha var. "Bu kızların sana neden baktığı çok açık niye bize soruyorsun 😕?" demeyin. Yüzlerinde ifade yok ama gözlerini büyük açmış bakıyorlar 👀. Onlarla konuşsaydım onlara sormadan neden öyle baktıklarını anlayabilirdim ama sadece bakıyorlar...

Merak ettiğiniz şeyleri yorumlarda cevaplayacağım...✍️

Ne olduğunu çok merak ediyorum bana yardımcı olmaz mısınız?🙏

Sadece iyi kalpliler 😇
Hmm, ne desem ki😬🤐
Yoksa bilmiyor musun? 🤭
Bu bir tesadüf, görmeden söyleyemem😜🤗
Sakın onlara yaklaşma ✋👀
😳😮(buraya ne yazacağımı bilemedim) şaşırma ifadesi diyelim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kızlar, sizce ne yapmalıyım 🙂? Nasıl tepki vermeliyim ❤️?
Cevapla