Ailemin durumu da pek iyi değil 2 yıldır maalesef bu borcum oluştu.
Çalış diyeceksiniz iş arama sürecindeyim zaten.
Halletmem gerek açık açık ailemle nasıl konuşurum?
Ailemin durumu da pek iyi değil 2 yıldır maalesef bu borcum oluştu.
Çalış diyeceksiniz iş arama sürecindeyim zaten.
Halletmem gerek açık açık ailemle nasıl konuşurum?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Tabiki söyle bence sorun olmaz insanlık hali benim gibi 100 bin borç yapıp evlde avuçta bise olmaması daha kötü 😅
O da çokmuş
Evet :)) ama öderiz Allah sağlık versin de
Senin ne kadar borcun var
Bence lafı dolandırma borcum var yardımcı olur musunuz de
Nasıl söyleyeceğim ya :( niye söylemedin diyecekler güvenim sarsılcak
Zaten söylemek zorundasın güveni falan geç başındaki beladan kurtul bence
Zorundayım zaten de nasıl söyleyeceğim bilmiyorum.
Yani eğer dayak falan yemiceksen çok zor olmamalı
Yok o kadar değil de işte..
5 magazaya gir fiyatları tek tek öyle sonuça varırsın
Borcun ne kadar ve nasıl bu kadar borç yaptın?
3 bin borcum var 1 yıldır kredi kartımı acil durumlarda kullana kullana birikti
Kullandığın zaman az az ailenden isteseydin keşke, birikmiş baya
Bir iki aylığına BİM a101e galan girip çalışıp ödeyebilirsin
Ailemden isteyemedim bu para konusunda hassasım
Acil ödemem gerek maalesef, söylemem gerekiyor fakat naısl söyleyeceğimi bilmiyorum.
BİM değil ama kendi mesleğimi yapacağım artık
Sen erkek değilsin ki istemek zorundasın, o zaman işe girip çalışıp ödeyeceksin. 1 ay asgari ücret bile alsan borcu kapatırsın
Asgari ücret çok fazla kapatır 3 bin zaten ama işte..
Erkekle ne alakası var, isteyemiyorum kaç yaşıma geldim diye yediremiyorum
Şöyle alakası var, erkek çocuğu çalışıp para kazanmak zorunda ve ailesinden isteyemez çekinir ama kız çocuğu çalışmadığı için istemek zorunda zaten
Günümüzde herkes çalışıyor
Canım benim tabii çalışıyor ama genelden bahsediyorum kuzum çalışma zorunluluğu yok ailesi bakmak zorunda
kesinlikle söyle hele bu zamanda faizler o kadar yüksek ki umarın kredi kartı borcu değildir yoksa yanarsın
Arkadaşın yokmu sana borç versin sende çalışıp ödersin
Hallettim arkadaş işini bulaştırmadan
3 bir şey değil yaş 23 25k borç ile cebelleşiyorum
Bir şey değil de ailemin hiç haberi yoktu pat diye nasıl söyleyeceğim, başkasını da bulaştırmak istemiyorum
Part time çalışman lazım merak etme banka senden tak diye istemez önce ihbar gönderir sonra mesaj atar en son nasıl ödeyebilirsin diye seninle masaya oturur yani panik yapmadan işini bul
Son raddesine geldiği için banka istiyor.
nerde otruyon cv verde iş işini halledem bari
Başka bi bankadan kredi çek onu öde, iş bulduğunda da diğerini ödersin
Borcunun büyüklüğüne bağlı
3 bin
Aylık taksit mi o kadar?
Hayır tamamı
Onu ödersin bi şekilde hiç mi abin ablan yok
Nekadar borcun?
3k
3 k? TL mi
3 bin liramı?
Evet
:))) yani.
Saçını tarasan kazanırsın.
ya da direk soyle ailene.
Çok basit bir meblağ.
Nerde ikamet ediyorsun
İşte öyle kazanamıyorum, mecbur söyleyeceğim ama daha önce benden hiç borç duymadılar bu beni üzen taraf.
Zaten artık çalışmam gerek mecbur özgüvenli durmam gerek
Kesinlikle katılıyorum tavsiye istersen yazabilirsin
Nasıl başlatacağım konuşmayı
Önce bu borca nasıl bulaştın onu de bakalim
Acil durumlarda kredi kartımı kullandıkça oldu
Bir kız olarak bazı durumlarda paranın yeterli olmadığını söyleyeceksin ite çakala minnet etmemek için kullandim diyeceksin
Öyle de yaptım zaten kendi başıma ama sonuç böyle oldu, neyse zaten mesleğim var çalışır kat kat fazlasını aileme veririm. Onlar da güveniyor. Yapıcak bir şey yok. Ben sadece ailemle böyle konuları konuşmayı sevmem para istemem, onlar ihtiyacın var mı diyerek verirler, bu yüzden bu kadar kasıldım söylemekte
Kasılma arada olur bunlar
3 borçmu ya olmaz bişey odenir o
Ödenir de ailem kullandığımu bilmiyor niye söylemedin diyecekler
Ve bugün acil ödemem lazım :( hemen konuyu nasıl açıcam
Direk söyle ilk 200 bin de şok olsun sonra 3 de ferahlama gelir
Para konularından o kadar nefret ediyorum ki iyi bir yer beklerken çalışmadığıma pişman oldum.
Çalışıncada borca giriyorsun uzülme boş ver
Çalışınca en azından aldığım maaşla karşılarım
Yok o zamanda 3 bin degil 30 bin oluyor ayni yani dert etme
Of ya kendi başıma iş açtım
garsonluk yap gunluk 500tl
Acil ihtiyacım var söylemek zorundyaım
Ne kadar borcun var?
Kaç TL borcun knk
3 bin
Oo 3 binde ne var güzelim ödersin yaa dert etme ailene soyle mesela babana baba borcum var ödeyemiyorum de halleder dert etme tabi kizmazsa sana 😅
Kızmazlar ama güvenlerinin sarsması ve bu zamana kadar söylemediğimden dolayı ters tepebilir
Kaç gündür ya da kaç aydır soylemiyon knk
Aylardır
Peki bişey sorcam güzelim aylardır 3 bin artmadimi yani faiz falan olmadimi hiç?
O kadar oldu işte hepsi
Dert etme soyle sen ailene en fazla kızarlar e haliylede borç büyümesin diyede öderler 😉😌
Ziraat mobilin var mı kanka 😃
Var
Paran yokmu hiç peki
Kanka avans hesabın var mı yoksa avans açtır paran olmadığı zamanlarda kullanırsın hemd eviyle birca falan işe yarar
ne kadar borcun
3k
O zaman kadar bişey deme
O gün bugün
Soyle bnce
Mecbur söyleyeceğim
Isabetli olur karar
Kaç para?
3 bin
Nerede yaşıyorsun
Dilersen yardımci olabilirim
Ne kadar
Yardım edelim