Aile & Toplum Dışarıda hava buz gibiyken yüreğinizi ısıtan biri var mi? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Peynir soğan yiyom taze ekmekle gayet lezzetli, yanında da çay.. Şükür her halimize. Dışarıda hava buz gibiyken yüreğinizi ısıtan biri var mi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
Wosty Takip Et Guru Yaş: 102 , eic 88% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Aldığım tek taş yüzük elimde kaldı. Isin kötüsü garantisi de bitmek üzere. Satamam da ondan sonra, pırlanta fiyatları niye yükseltiyor da ölü fiyat veriyorlar alırken. 0 0 Yorumla
verwindung Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 94% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. şu halin neresine şükrediyorsun, çiğ soğan ironisi yapmaya çalışıyor gibisin, o çiğ soğanın asidi mideden 3 gün çıkmaz 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Sogan en iyi antibiyotiktir Yorumla
Alaçatı_mavisi Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. Ohh çok şükür benim sevdiklerimi de sevenler varmis 0 0 Yorumla
u cαssíєєє Takip Et Master Yaş: 102 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. Canım çekti ciddi ciddi. Afiyet olsun. 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Teşekkürler Yorumla
thecutewitch Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. değer verdiğim birinin sesi.. 0 2 Yorumla Berrabs +1 yıl @thecutewitch kime değer veriyon Yorumla thecutewitch +1 yıl @Berrabs bu sizi ilgilendirmez Yorumla
HesapsızHayat Takip Et Master Yaş: 28 , eic 90% +1 yıl Afiyet olsun zaza mısın sen 😁 piyaz severiz biz 0 0 Yorumla
muarttt Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 48% +1 yıl Yüreğimi ısıtması yeterli. Güvenilir biri yok 0 0 Yorumla
akrep_1903 Takip Et Yoda Yaş: 46 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 540 cevap paylaştı. Kimse yok maalesef (soğan ne alaka) 0 0 Yorumla
Sakinimsakinsakin Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Çok lezzetli yaa afiyet olsun 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Teşekkürler Yorumla
uyuyangüzel_00 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 92% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. Afiyet olsun 0 0 Yorumla
Bizden_Söylemesi Takip Et Master Yaş: 42 , eic 98% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 6,1b cevap paylaştı. Çay var 😎 0 0 Yorumla
bsbusss Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 525 cevap paylaştı. Yokkkkkkkkk 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Merakımdan soruyorum, nerelisin? 0 2 Yorumla Soran +1 yıl İstanbul Yorumla Cevap sahibi +1 yıl afiet olsun Yorumla
İsmaill19 Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 5,7b cevap paylaştı. hiç kimse yok 0 0 Yorumla
Capkinnn07 Takip Et Yoda Yaş: 36 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 411 cevap paylaştı. ne alaka :) 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Aldığım tek taş yüzük elimde kaldı. Isin kötüsü garantisi de bitmek üzere. Satamam da ondan sonra, pırlanta fiyatları niye yükseltiyor da ölü fiyat veriyorlar alırken.
şu halin neresine şükrediyorsun, çiğ soğan ironisi yapmaya çalışıyor gibisin, o çiğ soğanın asidi mideden 3 gün çıkmaz
Sogan en iyi antibiyotiktir
Ohh çok şükür benim sevdiklerimi de sevenler varmis
Canım çekti ciddi ciddi. Afiyet olsun.
Teşekkürler
Domates daha çok yakisirdii
değer verdiğim birinin sesi..
@thecutewitch kime değer veriyon
@Berrabs bu sizi ilgilendirmez
Yüreğim zaten sıcacık.
Afiyet olsun zaza mısın sen 😁 piyaz severiz biz
Yüreğimi ısıtması yeterli. Güvenilir biri yok
Üşüten bir var desek daha iyi olur..
aminnn afiyet olsun canım
Kimse yok maalesef (soğan ne alaka)
Yeni boşandım eşimden kısa bir süre önce vardı
Çok lezzetli yaa afiyet olsun
Teşekkürler
Canım çekti
Yok.
Soru çok güzelmiş ama cevap negatif 🥲
Gayette üşüyorum
Buna şükür.
Afiyet olsun..:)
Afiyet olsun
Kedim var
Çay var 😎
Yok istemez de
Yok öyle biri
Yoktur
Yokkkkkkkkk
Merakımdan soruyorum, nerelisin?
İstanbul
afiet olsun
Var çok şükür.
Nasıl yiyosun böyle
hiç kimse yok
ne alaka :)
Yok..
Var tabi