Erkek arkadasım başka bir kıza mesaj atarken bana attı.. fikirlerinize ihtiyacım var !

öncelikle vereceğiniz cevaplar için teşekkür ederim.10 aylık ilşkim var ben 22 erkek arkadaşım 29 yaşında.ben ona güveniyordum ne olursa olsun.ilşkide güven olmazsa olmaz hata yaptım sanırım.bugün erkek arkadaşım faceten ona bi mesaj geldiğini söyledi.ben facei ciddiye almam kullanmamda.erkek arkadaşmda çok sık girmez.neyse bugün faceten bi mesaj gelmiş o da sinirlenmiş falan.takma hayatım basit şeyler bunlar dedim.o da gerizekalı ya bu insanlar falan dedi.neyse sildim gitti diye söyledi bana.onu ekleyen mesaj atan bi bayan tabi.o konuşmanın ardından 2 saat sonra bi mesaj geldi''bende 29 yaşındayım aslen nereliydin sen? :)'' diye.şok oldum.hiç cevap atmadım.ardından hayatım o kız bana mesaj attı kim acaba bulursam mahvdcm dedi.bende facetenmi mesajlaşıysn normal numaralarnzmi var dedim? bana dediki.bilmyrm beni işletyr faceten yazıyrdm sana göndermşm dedi.yani herşeyi çorba kıvamına getrdi.sonrada hiçbsy olmamış gibi napysn dedi.sen beni çocuk görüyorsun dedm.iyi niyetimi şu istimal ediyorsun dedm.bidaha olmaz ben seni seviyorum nolur yapma böyle dedi.cevap vermiyorum halen telefonumu kapattım.faceten pek anlamıyorum.faceten yazarken nasıl sms olarak geldi bana lütfen biriniz cevap versin.
Güncellemeler
+1 yıl
mesaj aynen su '' ben 29 ya sen kac yasındasın aslen nerelisin?''

sonra mesajın bana geldgni anlayınca hemen ''bi defol git bi daha bana mesaj atma''

cevaplamamam üzerine '' hayatım '' :( . madem faceden yazıyorsun nasıl sms olarak atıyorsun bana dedim.eveledi geveledi.binlerce özür.
Erkek arkadasım başka bir kıza mesaj atarken bana attı.. fikirlerinize ihtiyacım var !
Cevapla