Bugün 36 olacağım... Y nesli; yaşlanıyor muyuz?

Şaka şaka😅

Sağlık olsun, ruhumuz genç kalsın da😉👍🏼

Güncellemeler
+1 yıl
KS otomatikmen "Nasılım?" etiketi verdi ya, ben de dikkat etmemişim🤦🏽‍♀️😂
Güncellemeler
+1 yıl
Hepinize çok çok teşekkür ediyorum, bu kadar cevap geleceğini tahmin etmemiştim.
EİC 2 tane seçilebiliyor, açıkcası zorlandım, çünkü bir birinden güzel cevaplar var. Yani 2 tane seçebildik işte ;)
Bugün 36 olacağım... Y nesli; yaşlanıyor muyuz?
Cevapla