Hayır ben kendimi çekemezdim.
Evet sorunsuz biriyim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sevdiğim adamla evlenmek isterim ben kendime kalmadım 😎🍀🗝️
Bazen huysuz olabiliyorum ama yinede tatlış biriyim bu yüzden evlenirdim canım kendim
Cevap
32Cevap
Evet sorunsuz biriyim evlenirim kendimi de seviyorum zaten
Bu soruya olumlu cevap verenlerin incelenmesini talep ediyorum 😁🤔
ne yani hicmi çekilmez yanlarınız yok 🤔
mesela benim çenem çok düşüktür beni alan kız yandı 😁
Tabikide Bu Sorunun Cevabı Her Canlı İçerisinde Yaşayan Aile Bireyleri İçinde Değişir Çünkü Sorulan Sorunun 1 Cevabı varken anlatıyorum Cevabı şans ile bir hayal soru kendimle dalga geçer Gülerdim Evlilik evlenmek bu Sorunun tek doğru Cevabı , Allah'ın Rızasını Kazanmak Sabırlı Yaşayıp Ölmek. GERIKALAN GERİ ILERI GİDEN İLERİ
Evlenirdim hata vermezlerse kendimi kaçrırıdım basardım nikahı hahaha
Ben evlenirdim. Siz yine de evde denemeyin🤪😂😂😂
Sorunsuz biri değilim ama kendimle çok sorunum olmaz
Evlenilecek kız kalmadığından bu gidişle gerçekten öyle olacak galiba
Evlenirim misgibi hatunum ahaha
allah korusun dağlara taşlara aman evlenmem ben benimle
Evlenirdim çünkü evlenilecek birisi olduğuma inanıyorum
Evlenmezdim ya ven bile bana sinir oluyorum uğraşmaya deymez
Evet keşke kız versiyonum olsa skxn evlenirdik
Evlenirdim gerçekten anlaşırlır biri olduğumu ve gürültü sevmediğimden kavgada sevmem
Kendimin karakter olarak kadın halı ile evlenecem zaten
Erkek olsaydım kendimi hiç kaçırmazdim
Memeler için mi
Soruna gelene böylesi bir terbiyesizlik.. alkışlıyorum !! Şu sitede tarihe geçtin.
Estağfurullah
Profilinde başka bir şey gormedim ondan dedim
Oldukça Önyargılı ve hatasını asla kabul etmeyen.. iletişim becerisi yerlerde bir erkek. profili var karşımda.. bilseydim soruna hiç cevap dahi yazmazdım !!
Sizi tenzih ederim efenim saygısızlık yapmak istemedim sizi de üzmek istemedim kusura bakmayın kalın saglicakla
Kendim ile nasıl evleneyim 🤷♂️
Evlenirim fıstık gibi kızım
Yıldırım nikahı hem de 😄
Hiç düşünmeden hemde :D
Evet evlenirdim
Kendini seven de çokmuş meğer 🤦🏻♀️
Asla evlenmem gerek yok
Evet sorunsuz biriyim.
Evet sorunsuz biriyim.
Çok keyifli olurdu yaa 😀
Benden bitane daha yok 😌🌸
Zannetmiyorum
Yok evlenmem ya zaten istemiyorum
Kendimle niye evlenim hem fakir hem cirkin 🤣🤣🤣
Öldürseler evlenmezdim
Ay ben korkardım, evlenemezdim kendimle 😨
Daha iyisini mi bulucam mk
Kendisiyle evlenirdim diyenin aklindan zoru vardır
Evet.
Kendin gibi birini bulamadin mi
Maalesef
Hayır.
Öyle zaten
Kendimi kaçırmazdım ben 😎
Evlenirdim anında
Diyorsun çok iddalısın ego var mı kibir ve havalı bazı indanlar sanki dünya etraflarında dönüyor gibiler kendilerinden eminler bir ömür boyu beraberliğe hazırmısın mutluluklar
Tamam haklısın sevgilisi olmayan dürüst erkek var illaki kısmet
Daha çok gençsin daha çok kısmetlerin çıkacak
Diyorsun önümüzdeki maçlara Bakacaz mantıklı
Hayatını yaşa hayatına erkek aldınmı sorunlar başlar
Şunu bunu giyme hergün boluşalımı gibi şeyler ama erkek sizde olmuyor yapamadan anlamazsın
Mantıklı çok aklı bir kızsın konuya hakimsin 1000 kadından 900 senin gibi al
Yarım kaldı yazım 1000 yarısın fazlası seni gibi zeki deyil
Hayır yine yazım yarım kaldı sen çok zekisin olgunsu akllısın çoğu kadından zekisin olgunsun seni evgilin olur sana çok sadık olur sen çok sadesin takıntılı deyılsim
Zaten evliyim mutlu sayılırım her şey maddiyat para
Senin için para önemli deyil herkes sen deyil sen yüce gün ülküsünü çüğü kadın para ister
İ
İşallah sende mutlu olursun bahtın açık olsun
Sen paraya önem vermiyorsun sen yüce gönüllüsün
Kendine iyi bak 👵👏
Asla evlenmem
Çekemem kendimi 😂
Tahammül edemem
Bence benle evlenmek kolay değil ama güzel
Evlenirdim
Tabikiiii🤣
50 yıl düşünsem aklıma gelmezdi bu soru
Evet sorunsuz biriyim
Hayır.
Hayır
Evlenirdim
Evlenirim
Asla evlenmem kendımle sınıtlıyım inatcıyım
çekilmezim😀
evlenirdim yani :D
Iyiyim beee
Evet
Evet
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?