Neden bir ateizm inancı tartışılırken din baz alınıyor?

Teist arkadaşlarımın yaptığı hatadır bu.

bir ateistle tartışırken dinini tartışmaya açmasıdır.

dini hakkında yeterince bilgi sahibi olmadığı için de ateizmin atıfları zihinlerinde şüphe yaratıyor.

lütfen ateistlerle dini bütün, bilgisi tam arkadaşlar tartışsın.

ve tartışma konusu teizm değil ateizm olsun.

neden tanrı var sorusu değil

neden tanrı yok sorusu üzerinden tartışmaları yürütürseniz ateizme daha büyük zarar verirsiniz

çünkü öbür türlü bir tartışma da sadece kendinizi savunma konumunda olursunuz ve ateizm size burada zararı verir gereken şüphe tohumlarını zihninize eker sonra da yoluna bakar

tam tersi bir tartışma da ki zaten olması gereken tartışma odur tanrının varlığını topyekün reddetmiş birine tanrının var olabileceğine dair detayları atlayıp Allah'a yönlendirmeniz çok absürt.

eski bir ateist olarak söylüyorum bunları, bilginize teist arkadaşlar..

Neden bir ateizm inancı tartışılırken din baz alınıyor?
Cevapla