Teist arkadaşlarımın yaptığı hatadır bu.
bir ateistle tartışırken dinini tartışmaya açmasıdır.
dini hakkında yeterince bilgi sahibi olmadığı için de ateizmin atıfları zihinlerinde şüphe yaratıyor.
lütfen ateistlerle dini bütün, bilgisi tam arkadaşlar tartışsın.
ve tartışma konusu teizm değil ateizm olsun.
neden tanrı var sorusu değil
neden tanrı yok sorusu üzerinden tartışmaları yürütürseniz ateizme daha büyük zarar verirsiniz
çünkü öbür türlü bir tartışma da sadece kendinizi savunma konumunda olursunuz ve ateizm size burada zararı verir gereken şüphe tohumlarını zihninize eker sonra da yoluna bakar
tam tersi bir tartışma da ki zaten olması gereken tartışma odur tanrının varlığını topyekün reddetmiş birine tanrının var olabileceğine dair detayları atlayıp Allah'a yönlendirmeniz çok absürt.
eski bir ateist olarak söylüyorum bunları, bilginize teist arkadaşlar..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer