Ev arkadaşım her şeyi ortak kullanalım istiyor. Nasıl çözüm bulabilirim?

ben onun yedigini yemek kullandugini kullanmak zorunda degilim. sen 1000 ben 1000 koyayim. ortak alisveris yapalim diyor. ben ayni kahvaltiliga catal banmak zorunda degilim. benim hassasiyetlerim var. eve 1 kiz kankasi var getiriyor. tumyediklerimizden yiyor. benim maasimda zaten az. bu hakmi? ev bulamadim diye mecbur o evdeyim ama bi cozum olmali?

Ev arkadaşım her şeyi ortak kullanalım istiyor. Nasıl çözüm bulabilirim?
Cevapla