Aklim almıyor hiç birseyi , bir türlü kabullenemiyorum bunca ölen insanı kabullenemiyorum?

Bir sürü arkadaşım , aile dostlarımız bir sürü kişi öldü 1 buçuk dakikalık deprem hepsini bizden aldı belki yakın ailemden kimse ölmedi ama ben kendimi ailesi ölen arkadaşlarımın yerine katinca dayanamıyorum onların acısını düşünemiyorum bile , bu acıyı kaldıramazken onların yerinde olsaydım ne yapardım, yıkılacak olan evime üzüldüğümde kendimden utanıyorum bunca ailesini kaybeden insan varken ben evim için üzülüyorum kendimden çok utanıyorum. Bilmiyorum belki çoğu insan kabullenmistir ama tam 9 ay oldu acim hala ilk günkü gibi napicam ben gecer mi bu acı

Güncellemeler
+1 yıl
Keşke bende unutabilsem ama yapamıyorum kafamı çevirdiğim her yer enkaz , keşke bende bazı insanlar gibi duygusuz olabilsem
Aklim almıyor hiç birseyi , bir türlü kabullenemiyorum bunca ölen insanı kabullenemiyorum?
Cevapla