AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Erkekse sıkıntı yok der ama kızı keko biriyle olamaz der
Bizimkiler bu tür konularda kız - erkek ayırt etmez.
Benimkini sordun
yanliş bakabilirler eğer somut değiştirilmez düşünceye sahip bir aile bireylerin varsa işin zor dostum
Yani henüz arkadaş değiliz, ama inşallah arkadaş olma yolunda gidiyoruz. Kendisiyle birkaç kez birlikte olduk ve dün de birlikte olmadan önce biraz konuştuk. Ona neden orada çalıştını, o işi isteyerek mi yaptığını falan sordum. O da daha önce hiç görmediğim samimiyette bir yüz ifadesiyle " Hayır, kim isteyerek yapar ki bu işi? " dedi. Sonra birlikte olduk, biraz hantal biri olduğum için yere eğilmekte biraz zorlanıyorum. Onun için seans bitiminde de bana samimi gelen bir şekilde " Çoraplarını çıkarmamı ister misin? " dedi, ben de hafif tebessümle " Yok, kendim çıkarırım " dedim.
mutlu sonlumu kanka bu birlikte olduk diyorsan oyledir secenek fazla kanka isteyerek yapmadim filan bana biraz hikaye geliyir cafe var market var vs bir suru iş
Ama belki başlarında duran p. zevenk kızları oyuna getirip onları oraya almış olup sonrasında da zorla çalıştıyor olabilir diye düşündüm.
Yani birçok dizide, filmde bunun bir sürü örneği mevcut.
ewt mevcutda güzel kardeşim belaliysa sen super kahraman gibi dusunmede sonra canindan olursun yanlis anlams senden hic bir sey degil bu dunyada o yuzden diyorum
Benim amacım kahramanlık yapmak değil, ama diğer müşteriler gibi orada çalışan kızlara hor da davranmam. Sadece bahsettiğim kızla toplamda 3 kez birlikte olduk ve gerçekten uyum buldum. Ayrıca dün hiç kimseye göstermediği yüzünü bana göstermesi beni çok etkiledi.
Yani o öyle yapınca benim içimde de ona karşı bir ısınma oluştu. Biraz da aileme inat olsun diye o kızdan seans almaya devam edip zamanla arkadaş olmak istiyorum.
kanka sana hangi davranisi samimi geldi
Yani ben ona " Bu işi severek mi yapıyorsun? " dedikten sonra yalan söyleyip " Evet " de diyebilecekken " Hayır, kim isteyerek yapar ki bu işi? " demesi ve sonrasında sanki yüzünün düşmesi, seans sonunda duşa gireceğimde ise bana " Çoraplarını çıkarayım mı? " demesi bana hiç yapmacık gelmedi. Normalde diğer kızlar gerçekten bayağı yapmacık davranıyor.
Safça mı düşünüyorum, bilmiyorum ama dürüst konuşması ve seans bitiminde bana yardımcı olmak istemesi bana çok samimi geldi. Yani bence seans bitiminde hiçbir şey demeden çıkıp gide de bilirdi.
Ayrıca şu ana kadar 3 tane p. zevenk tanıdım ve 3'ünü de gerçekten iyi buldum, yani bence kötü insanlara benzemiyorlardı. 😁
Hatta o kızın önceki p. zevengiyle neredeyse ahbap olmaya başlamıştım, sonrasında okulum bittiği için memleketime döndüm ve 3-4 ay boyunca salona gitmedim. Dün gittiğimde ise salon el değiştirmişti, ama yeni p. zevengiyle de anlaşırım diye düşünüyorum.
tabi tabi parayi verdiğin icin melek gibiler eksik ver ya da yanlis bisey yap ondan sonra ne oluyor o kizi almak demek onlarin para kaynağini almak demek
Benim amacım o kızı oradan kurtarmak değil ve zaten öyle bir şey yapmaya da gücüm asla yetmez, ama mesela orada çalışan 2 tane masözle daha birlikte olmuştum ve onlar asla gerçek yüzünü açığa vurmamıştı.
Ama o kız bana gerçekten samimi geldi, normalde o salondaki duruşuyla bile çok isteksiz olduğunu anlayabilirsin.
Yani yapmacık falan değil.
Ayrıca safça mı düşünüyorum bilmiyorum, ama mesela benim o sorduğum soruya dürüst cevap vermesi, sonrasında yüzünün düşmesi, seans bittikten sonra da gayet samimi bir şekilde " Çoraplarını çıkarayım mı? " diye bir şey sorup yardımcı olmaya çalışması beni bayağı etkiledi.
Ayrıca ailem biraz fazla baskıcı olduğu için onlara inat öyle bir işle uğraşan biriyle arkadaş olmak da beni çok mutlu eder.
coraplarini cikarar yardimcimi olmaya calisti ve samimimiydi ow ow ow ben kendimi şurdan atam
😂😂😂
Yani sadece bana mı öyle gelmiş?
Yani ben onun o davranışını " Kötü niyetli biri olmadığımı anladı ve bu yüzden bana yardımcı olmaya çalıştı " diye yorumladım. Sence yanılıyor muyum?
Çünkü kendisine " Bu işi severek mi yapıyorsun? " diye sordum, o da " Hayır, kim isteyerek yapar ki bu işi? " dedi ve sonrasında sanki yüzü düştü. Öyle olunca benim isteğim de düştü ve b. şalmada çok zorlandım. En sonunda " Benim vaktim doldu, gitmem gerekiyor " diyerek üstümden kalkarak beni eliyle b. şalttı.
Sonra ellerini yıkadı, odadan çıkmadan önce ise bana " Çoraplarını çıkarayım mı? " dedi.
Fazla hareketli biri olmadığım için biraz hantalım, yere eğilmekte falan biraz zorlanıyorum.
masaj salonunun adresi var mı karşim?
Var, ama veremem.
Kusura bakma.
niye lan noldu
Neden istiyorsun ki, onu anlamadım? 😁
orta ayağım arıyo masaj yaptırcam hem uzaktan tanıdığa para kazandırmış oluruz
Sen kendine gerçekten masaj yapan birini bul kardeşim. 😁
Anladığım kadarıyla benim bahsettiğim masaj salonunun ne olduğunu bilmiyorsun veya anlamamışsın. 😁
Allah senin iyiliğini versin e mi, orta ayağım ağrıyor deyince ben de ayağının bir bölgesi ağrıyor sandım... 😂
Kadınlara yapıyorsa sorun yok.
Kadınlara değil, sadece erkeklere yapıyor. Hatta masaj falan yapmıyor, çalıştığı yer masaj adı altında sadece o hizmeti veren bir yer; ama ben Çarşamba günü gittiğimde o işi kendi isteğinle mi yapıyorsun? " diye sorduğumda bana " Hayır, kim isteyerek yapar ki bu işi? " dedi ve bunu söylerken yüz ifadesi de gayet samimiydi. Hatta öyle dedikten sonra sanki yüzü düştü.
Bunu daha önce yazmıştın... Ya hayal kuruyorsun, ya da takıntı olmuş... İşine gelmiyorsa başka kapıya yönel.
Neyin hayalini kuruyorum veya takıntı olan şey ne?
İşime gelmeyen hiçbir şey yok, ama ailemle zıtlaşmak için oradan biriyle arkadaş olmayı çok istiyorum.
O başka... Ona bir şey diyemem. Zıtlaşma amaçlıysa işi farklı.
Yani evet, tek amacım ailemle zıtlaşmak; ama aynı zamanda o gün o kızdan az da olsa samimiyet gördüğüm için aslında gerçekten dost, ahbap olabileceğimi de düşündüm.
Ailemle zıtlaşmak için en çok yapmak istediğim şey de öyle yerlerde çalışan bir kızla veya adamla ahbap olmak.
İyi bakmaz
Peki neden?
Kız orada isteyerek çalışmıyorsa da mı iyi bakmaz?
Hiç iyi bakmaz knk
Ciddi misin?
Ewet
Peki neden?
Dindarlar kafayı yemiş el tutması bile zinadır diyolar awq