Aileyle beraber yaşama fikri iyi değil mi sizce?

Şu an astsubay astçavuşum askerliii yedek astsubay olarak yapıyorum 24 yaşındayım bu arada terhisime 8 ay kaldı biter bitmez direk ailemle beraber kalmayı düşünüyorum orada iş bulup uzak şehirdi kirasıydı cidden çekilmiyor en iyisi aileyle beraber kalmak değil mi sizce

Aileyle beraber yaşama fikri iyi değil mi sizce?
Cevapla