Kızlar ben bir çocuktan hoşlanıyorum ve en yakın arkadaşlarımdan biri de bunu biliyor ama arkadaşımın tavırları çok garip. Sizce neden böyle yapıyor?

Kızlar ben bir çocuktan hoşlanıyorum ve en yakın arkadaşlarımdan biri de bunu biliyor. Ama arkadaşımın tavırları çok garip. Mesela normalde kullandığımız güzergahta çocuğu görebiliyorsam ya güzergahı değiştiriyor ya da bahane bulup başka yerlere gidiyor (aynı yerlere beni de zorla götürüyor). Çocuğu görmemi istemiyor yani. Bu sadece bir örnek aslında böyle davrandığı daha çok zaman var. Sizce neden böyle yapıyor bir düşünceniz var mıdır?

Kızlar ben bir çocuktan hoşlanıyorum ve en yakın arkadaşlarımdan biri de bunu biliyor ama arkadaşımın tavırları çok garip. Sizce neden böyle yapıyor?
Cevapla