Sizce benim annemler cimri mi yoksa gerçekten fakir mi?

Annemin memur maaşı 24 bin, babam emekli maaşı alıyor ama ayrılar. Fakiriz diyen insanlara bakıyorum, hepsi benden lüks hayat yaşıyor. Iphone telefonları, her gün kafede oturacak ya da çoğu zaman dışarıda yemek yiyecek paraları, benim pahalı bulduğum ve asla giremediğim mağazalardan alacak kıyafetleri (Zara h&m vb), her gün bir paket sigara alacak kadar paraları var. Bazen okul arkadaşlarımla beraber bir lokantada otururduğumuzda 5-6 kişi yemek ve içecek alırdı, alamayan ve cebindeki parayı tek öğünlük bir yemeğe kaptırmak istemeyen bir tek ben olurdum (zaten paranın yemeğe yeteceğinin de bir garantisi yok). Ve neden bir şeyler almadığım sorulduğunda aç olmadığımı söylerdim. Onlar ise yedikleri yemekten sonra ağızlarındaki sigarayla parasızlıktan şikayet ederdi. Ortaokulda sınıfça geziye gitmiştik. Hepsinin yanında harçlığı vardı, burger king'ten hamburger almışlardı. Bir tek benim annemler harçlık vermemiş. Hoca bana yemek almıştı. Diğer çocuklar ise yemekten sonra dondurma bile almışlardı. Ama onlar her yerde kendilerini fakir diye adlandırırken, ben orta halli olduğumu söylüyorum sokaklarda dilenmek zorunda kalmadığım için. Oysa fakiriz diyenlerin hayatı benimkinden çok daha lüks. Benden 3 yaş küçük insanların şu anda ehliyeti bile var. Ya bu insanların aileleri fedakar, benim ailem çok cimri ya da yalan söylüyorlar maddi durumları hakkında, fakir falan değiller.

Sizce benim annemler cimri mi yoksa gerçekten fakir mi?
Cevapla