
Savaşların son bulduğu, insanca yaşayabildiğimiz, herkesin birbirine daha anlayışlı olduğu , sağlık ve mutluluk dolu bir dünya diliyorum ben ❤️

Savaşların son bulduğu, insanca yaşayabildiğimiz, herkesin birbirine daha anlayışlı olduğu , sağlık ve mutluluk dolu bir dünya diliyorum ben ❤️
"Yeni Yılın Getirdiği Umut ve Yeniden Başlama Fırsatı"
Yılbaşı, insanların geçmişe bir kapanış yaparak geleceğe umutla bakma zamanıdır. Bu dönem, bir yılı daha geride bırakmanın yanı sıra, yeni bir başlangıca adım atmanın da simgesidir. Şu anda, yılbaşına az kalmışken, benim için yeni yıl, umut dolu bir mesaj taşıyor.
Yeni yıl, yaşadığımız anlarda, karşılaştığımız zorluklarda ve elde ettiğimiz başarıların bir değerlendirmesidir. Ancak daha da önemlisi, yeni yıl bize eksik kalan hedeflerimize odaklanma ve kendimizi daha iyi bir versiyon haline getirme şansı tanır. Bu süreç, geçmişteki hatalardan ders çıkarma ve gelecekteki potansiyelimizi keşfetme fırsatını sunar.
Benim yeni yıl mesajım, umut dolu bir gelecek ve yeni bir başlangıç için bir davettir. Gelecek, bilinmeyenle dolu olsa da, bu belirsizlikte bir güzellik ve keşif fırsatı yatar. Yeni yıl, hayallerimize bir adım daha yaklaşma ve istediğimiz değişiklikleri gerçekleştirme şansını bize sunar.
Bu dönemde, sevdiklerimizle geçirdiğimiz zaman da özel bir anlam taşır. Yılbaşı, aile ve arkadaşlarımızla bir araya gelme, paylaşma ve birlikte anılar biriktirme şansı sunar. Bu değerli anları yaşarken, birbirimize olan sevgi ve destekle yeni yıla girmenin mutluluğunu yaşarız.
Sonuç olarak, yeni yıl, umut ve yeniden başlama fırsatıdır. Bu süreçte, geçmiş deneyimlerden ders alarak ve gelecekteki hedeflere odaklanarak, kendimizi daha iyi bir geleceğe hazırlayabiliriz. Herkese, yeni yılın getirdiği umut ve heyecanla dolu güzel bir başlangıç dilerim. Gelecek, bizim için parlak ve umut dolu olsun! m..
Umarım mutlu olmayı hak eden herkes mutlu olur.. kötüler değil.. ama kalbi temiz olanlar.. yalnız olanlar sevilir.. ya da hasta olanlar sağlığına kavuşur.. bir şeyi bekleyenler de o beklediğini bulur umarım.. şimdiden kutlu olsun. 🤗
Bizim Örnekköylü bir abla vardı çok güzel hatta ata sözü literatürüne girecek bir sözü vardı derdi ki "K. yayım böyle aşka dön dolaş gel yine aynı şapka" yeni yıla mesajım budur yine aynı şapka hiç bir farkı yok.
Güzelmiş gerçekten öyle he daha kötüye gidiyor hayta
Klişe klişe şeyler hep... Yeni yıl sayıdan ibaret, batıl şeylere inancı sıfır biri olarak insanlık daha merhametli, daha vicdanlı bir hale evrilmediği sürece 2024 değil 2124 olsa bir bok olmaz bu dünyadan...
Cevap
35Cevap
Herşeyin düzelmesini istiyorum diliyorum. 0dam hayata başlamak isterdim. Ama neerdee her gün daha kötüye gidiyoruz. İnşherşeyin hayırlısı olur acılar savaşlar felaketler azaları. Aminnnn
Herkesin iyi dileklerde bulunmak yerine falliyetlerde bulunduğu bir dünyaya kavuşmayı diliyorum bende
artik insanlarin birbirini anlamasi. ayrilinca ozleyen ozlenen insanlarin bir araya gelince kavga etmemeleri olsun
İstediğimiz şeyler olmuyor her yıl bir öncekini aratıyor maalesef...
Dertlerin olmadığı barış içinde bir dünya istiyorum.
Her yeni yıla girerken mutlu mesut bir yıl diliyorlar.
Ne hikmetse o yıl bütün felaketler eksik olmuyor
Her yıl yeni yıl mesajları veriyoruz ama hiç de umduğumuz gibi olmuyor bu yüzden yorumsuzum.
Yeni yılda eski yıllar gibi olacak. Boşuna ümitlenme.
Bebeler ve hayvanlara zarar gelmesin gerisi hallolur
Açlığın, hastalığın ve savaşların olmadığı cennet tadında bir dünya talep ediyorum.
Geçmişim gelecegime ders olsun
Not=iyki sevgilim yok hayat çok pahalı
Noel haftasını sabırsızlıkla bekliyorum 🎄🧑🏻🎄🎁
Ne yapacaksın noelde
Ahahs bende
https://youtu.be/23sgXBwknFE 😅🧑🏻🎄🧑🏻🎄
🤣🤣🤣🤣 aynısııı
Üç günlük dünyada insan olarak birbirimize biraz daha sevgi ve anlayış
Yeni yıldan dileğim masumların katledilmediği bir dünya ve hayatımın aşkıyla geçireceğim bir ömür ❤️ M
Benim için yılbaşının bir önemi yok kutlayan kutlasın mesajlarını iletsin sabah kalkıyorsun günün devamı
Artık iyi şeyler dilemiyoruz yeni yıllardan. Benim dileğim 2023’ten daha kötü olmasın yeter.
Müslüman kardeşlerimiz öldürülüyor artık biri bir şey yapsın yeter sessizce izlediklerimiz.
kirmizi donsuz asla
kendime mesajım. Hedefine 1 sene kaldı. 2024ü atlattıktan sonra hedefine ulaşıcaksın. Az kaldı. Dayan.
Sevgili 2024 çok boş geçeceksin gibi bir imajın var şaşırt beni
Ekonomi düzelsin artık
Bu yılı bir atlatalım o mesaja da bakacağım 😅😂
Hiç bir şey dilemiyorum yaşayalım yeter
Beklediğim şeyi getirsin ve beklediğime değsin… 🤫
huzuru getirsin artık bir zahmet
Sevdiklerime kavuşmak
Depremsiz sağlıklı bir yıl
Enflasyon düşsün artık.😒
Kesinlikle savaşların son bulduğu bir dünya
Sağlık ve huzur olsun valla gerisi teferruat
Lütfen bazı şeyleri artık başarabiliyim mutlu olayım gına geldi da 🥲
Saglik saglik saglik para
allah herkese vicdan versin yeter
Gelmesin mümkünse. Her geçen yıl daha da gidişatlar kötüye gidiyo
İyi ki sevgilim yok (:
İyi insanlara yoldaş etsin tek temennim bu 😊
2023'ü mumla arayacağımız 2024'e hazır mısınız?
Etkisiz elaman olmaktan bunaldım 2024 zor geçicek
Hayırlı olsun herseyin
sakın hayat yavaş zam dilerim
Barış ve sağlıklı bir yıl olması dileğiyle..
Enflasyonun düşmesi ve alım gücünün artması
Mesajım yok
Kesin bilgi mi?
Hiç-bir mesajım yok
lütfen güzel ve şans dolu bir şekilde gel
Mümkünse gelmesin.
Artık parayı huzuru getir be
Beter olun
Mesajım yok.
Şarap ya da seks
Para para sağlık
Oopalara selam zjjd
Çabuk gel geç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?