bu habere göre ben baya erken öleceğim:))
Arkadaşı olmayan ve aileleriyle görüşmeyen insanların erken ölüm oranının %39 arttığı gözlemlendi. (CNN) pic.twitter.com/QGd1iZrZnz
— BPT (@bpthaber) November 12, 2023

bu habere göre ben baya erken öleceğim:))
Arkadaşı olmayan ve aileleriyle görüşmeyen insanların erken ölüm oranının %39 arttığı gözlemlendi. (CNN) pic.twitter.com/QGd1iZrZnz
— BPT (@bpthaber) November 12, 2023

Bunu kim demiş bilmiyorum ama insanları henüz tanımamış olan biri demiş. Eğer tanısaydı yalnız yaşayan insanların uzun yaşacağını söylerdi. Çünkü insanlarda o kadar maske var ki hangi birini görebilirsin ki
Bence tam tersi bir insanın çok arkadaşı varsa gel bir de çok oluyor aile konusunda bir şey diyemem aileden aileye değişir ama ben doğru olduğunu inanmıyorum mesela ben yalnız olmaktan mutluyum açıkçası
Cevap
49Cevap
Ben de erken öleceğim o zaman. ne sevgilim ne aile ne de arkadaş ortamım var
kendine yetebilen insan, kendiyle barışık insan, dıaşrdan beklentiyi kesmiş, dışardan farklı bi insandan veya aileden ilgi , sevgi, alaka, gibi beklentileri kendisine kendi gösteren biri, özsevgisini geliştirmiş ve öz saygısını geliştirmiş biridir, bu kişiye ne birinin vbarlığı bir şey katar, ne gidenin yokluğu bir şey eksiltir, işte o kişi her türlü yaşar :))
İnsanları tanıdıkça yalnız kalmanın ne büyük nimet olduğunu anladım ben. O yüzden az çoktur. 😉
Günün sorusu baya sevindirici bu arada zaten böyle insanlar için hayat anlamsız yaşayan ölüsün bir nevi
Arkadaş yok da aieleyi her gün görüyorum demek ki ayrı eve çıksam ben de sictim
Çok yaşamak istemediğimden dolayı bu haber beni sevindirdi
Cumhuriyetin 200. yıldönümünü görmek dileğiyle ksdfllflg
Biraz daha erkene çekebilirsek çok makbule geçer :))
%61 geç mi ölüyor demek değil mi o zaman daha uzun yaşıyor anlamına gelmiyor mu.
Ailem yok da, mahalle ve iş yeri arkadaşlar çok fazla.
Ölecek miyim yaşayacak mıyım peki 🤔
Maalesef hiç arkadaşım yok sevgilim de olmadı ailemle görüşüyorum ama genel olarak hep yalnızım gençliğim de hep yalnız geçti 🥺
Benim arkadaşım yok ama dediğim gibi Allah kötülüklerden kurtarmak için
Fark edermi Veren Allah alan Allah nasıl uygun gırurse fakat bazı insanlar duysa varya bu olanları ne diyeyim ki karekter meselesi
Onu kimse bilemez element uydurmayı seviyor insanlar
okadarda değil normal olarak ölücam demek ki heralde 😂
Alakası yok bazi aile ve arkadaşlar yalnızlıktan çok ölduruyo insanı
Bu habere göre benim şimdiye kadar ölmem lazımdı.
Hem ailemle hem arkadaslarimla gorusuyorum ama fazla uzun yasamak istemiyorum ben napicam peki simdi? 😅
Psikolojik durum her şeyi etkiler. Bir hastanın psikolojik durumu iyi ise o hastanın iyileşmesi olumlu yönde ilerler
Onu Allah bilir. otur seylere inammam. ecel oylede bulur boylede
Arkadasim yok zaten pek yaşadigimida dusunmuyorum
o orana dahil değilim demek. iyiyim ben.
Birazcık erken olabilir
yok baya geç ölürüm o zaman :D
Ay ben erken ölmek istemiyorum
Benim şimdiye çoktan ölmem gerektirdi o zaman...
Ooooo 200 yaşına kadar yaşarım o zaman ben
arkadaşım yok ailemle görüşüyoruz
Yaş 22 yolun yarısı eder
O zaman çok yaşayacağım ben
Yaşayıp ne yapacaklar
Benim az kaldı o zaman ben hep tekim
Ben 50 gibi ölürüm diye düsünüyorum
Ooo o zaman ben kaçar
O zaman benim süre azaliyor 😂😂
Bende görüşmüyorum ailemle
Mesafe iyidir
Yok maşallahım var oh 😂
Bilmem sanmıyorum ama başka türlü erken ölebilir
Etme eyleme böyle seyler
O zaman epey geç öleceğim 😂
O zmana 80 üstüyüm ben
Sonsuz yaşamam lazım :))
100 yaşına kadar yaşasak yeter kanka 😃
😅😅 az kalmış ömür
Benim bağışıklığım var. İstesem de ölemem.
Aa ben erken ölecem o zaman🤦
Ben erken ölürüm o kesin
Arkadasım yok ailem var ama
Ben seni yaşatırım oksijenin olurum
Evet zaten çok yaşamak çekici gelmiyor
Niye hala ölmedim?
Ben normalim
Çok saçma bir tespit
Bugüne kadar yaşamış olmam bile mucize o zaman
Erken öleceğim galiba...🥺
İyi, en azından gebermeyecekmişim.
cok uzuldugu icin
Yarını görmem
yok bu yüzden ölmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?