Eltim çok kıskanç birisi, kayınvalidemle de arası iyi. Ben nasıl kaynanamla kaynaşabilirim?

arkadaşlar gurbete gelin geldim 2 aylık gelinim çok yeniyim eltim 5 yıllık gelin oda benim gibi gurbete geldi 5 yıl önce ancak aileye alışma sürecim çok kolay ilerlemedi ben çok girişken birisi değilim kayınvalidem ve eltimin arası çok iyi ancak eltim hayatınızda görebileceğiniz en kıskanç fesat insan benim bütün evlilik nişan kına evlilik teklifi süreçlerimde haset etti ortalık karıştırma çabasına düştü her döneminde bir araya geldiğimiz oluyor eşime falan laf sokuyor eşimde pek sevmez onu sizce bende ona laf sokmalımıyım yoksa susarak kendi kalitemi mi ortaya koymalıyım çok doluyum sabrım taşmak üzere ben konuşursam kavga çıkar buna eminim çok vizyonsuz bir insan kayınvalidemde onu çok seviyor dilinden düşürmüyor bana bir kötülüğü olmadı ama kaynanamın eminim kıyaslama içindeyim hissediyorum ona daha düşkün onu kızım diye kayıt etmiş beni ismimle çok ruhum daralıyor gurbetteyim birde ailem öok çok uzakta onlardan anlatamıyorum üzülürler benim adıma diye çok kötüyüm :(
Eltim çok kıskanç birisi, kayınvalidemle de arası iyi. Ben nasıl kaynanamla kaynaşabilirim?
Cevapla