Çevremdeki insanlara göre yaşamaktan sıkıldım artık, ne yapacağım?

Fikrilerimi söyleyememekten, istediğim tarzda giyinememekten istediğim şeyleri yapamamaktan sıkıldım artık ailemin arkadaşlarımın herkesi beni yargılmasından korkuyorum çünkü biliyorum yargılayacaklar kendimi olmadığım biriymiş gibi göstermekten çok sıkıldım herkes kendi oluyor rahat rahat fikirlerini söylüyor istediği her şeyi yapıyor ama ben yapamıyorum bir kere yapmay çalıştım kendim olmak istedim ama en ufak şeyde yargılandım ve geri çekildim artık bunun bir dönüşü var mı onu da bilmiyorum tek istediğim şey kendim gibi yaşamak ne yapacağımı nasıl yapacağımı bilmiyorum sizce ne yapmalıyım?
Çevremdeki insanlara göre yaşamaktan sıkıldım artık, ne yapacağım?
Cevapla