Evet memleketten gelen misafirler için soruyorum soruyu 😁
7 gün
10 gün
15 gün
30 gün
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Evet memleketten gelen misafirler için soruyorum soruyu 😁
Yatılı misafirliğin süresi ev sahibi ve misafir arasında kararlaştırılmalıdır. Ancak genel olarak, misafirliğin üç günden fazla uzamaması gerektiği söylenir. Bu, hem misafirin hem de ev sahibinin rahat etmesi için önemlidir. Ayrıca, misafirliğe eli boş gitmemek, evin hijyenine ve düzenine dikkat etmek, ev sahibinin isteklerine saygı göstermek gibi nezaket kurallarına uyulması da misafirliğin güzel geçmesine katkı sağlar. Misafirliğin amacı birlikte hoşça vakit geçirmek olduğu için, misafirlerin ev sahibini rahatsız edecek davranışlardan kaçınması gerekir.
Ancak, genel bir kural olarak, bir misafirin rahatsızlık vermeden kalabileceği süre genellikle bir hafta civarındadır. Bu süre zarfında hem ev sahibi hem de misafir genellikle rahattır. Ancak bu süre, kişinin misafirperverliğine, misafirin ihtiyaçlarına ve her iki tarafın da diğer taahhütlerine bağlı olarak değişebilir.
Misafirinizle açık bir iletişim kurarak ve beklentileri paylaşarak her iki tarafın da memnun kalacağı bir anlaşmaya varabilirsiniz.
Bir de benim annemin bir sözü vardır ev ev üstüne olmaz der
Teşekkür ederim
Cevap
19Cevap
ne kadar ihtiyaç duyuyorsa
İhtiyac ve gerekli olduğu sürece kalabilirler.. ama ben evde onlar varken çok kalmam evimde, bir yer bulurum kendime, gittikleri zmn dönerim eve tekrar..
neye güvenerek geliyorlar.. ben hayatımda asla 1 günden fazla kalmadım oda amca eviydi kendileri ısrarla davet ettiler diye.. Mersine gitmiştim
Kimin geldiğine bağlı. Kardeşlerim annem babam istedikleri kadar ama başkaları 3 gün musadem başkasi da kalamaz ama neyse
Leyla ile Mecnun yaa 😅😂
Vallahi bilemiyorum sizin isteğiniz ve onların da isteğine bağlı bir şey aslında 😄
Bir hafta kaldılar daha da kalacaklardı kovduk
2+1 85 metrekarelik evime 5 kişi misafir geldi ve kovana kadar gitmediler. Kimse benim kadar sabırlı olamazdı heralde. Ne düzen kaldı, kızımın odası yatakhaneye döndü salon desen öyle, heryer bir de valiz doluydu adım atacak yer kalmamıştı öyle diyeyim.
Tabi 6 sene falan önceydi şimdi evim müsait ama yatılı misafir gelmiyor artık.
2 gün seçeneği olmadığı için 7 gün işaretlemek zorunda kaldım. Ben kimsenin evinde kalmam, kimse de benim evimde 2 günden fazla kalmasin bir zahmet.
Gelen misafir azda olsa insan ise 3 gün kalıp gider 😂
Kimin geldiği, evimin durumuna göre değişir.
Misafirin kim olduğuna göre değişir bu durum.
En fazla 5 gün fazla kalmaz biz de ve o kadar günde kalamaz
Üç günden sonra misafirlik çıkar yani dinen süresi üç gündür...
Maksimum bir hafta. Hanımla benim alanimi işgal etmesinler 😂
her sene 2 ay bizde kalan teyzemle dedem bunu beğendi
misafirliğin bi adabı vardır ve çokta tadı kaçırmamak lazım ki bidaha oraya gidilebilsin
Bay mi bayan mi gelecek olan
Misafir severim gelsin kalsın eğlensin vs.
Ailem süresiz diğerleri 4-5 gün
Bir hafta yeter
Misafirden nefret ederim bir gün yeter
Annnah! En az "2 hafta" diyorum ben 💀
1 haftada bile bunalırım
Farketmez misafir bastacidir.
1 hafta yeter yani
7 günden fazlası artık misafir gibi olmuyor zaten.
Max 7 gün cıvığını çıkarmamak lazım
İki saat çok bile gitsin otelde kalsın
Maximum 10 iyidir keyfi ise 🙃
1 aydan fazla kalan olmuştu
1 hafta bile fazla
Kimse gelmiyor
1 gunnn
7 gün
7 gün
10 gun
1 gün yeter
7 gün yeter bence
7 gün yeter
1hft makul
Bir hafta olabilir
en az neyse o :D
0 😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?