İs yerinde surekli gözleri üstümde olan erkek bir çalışma arkadaşım var , uzun uzun bakışlar atıyor neden böyle?

Ben bakışlarını hiç hissetmedim. Ta ki bir kaç güne kadar... Sürekli bana bakarken yakalıyorum. İş dışında muhabbetimiz yok. Ben yürürken arkamı dönüp baktım bana bakıyordu. Beni ne zaman görsem yüzüme uzun uzun bakıyor... Bana garip geldi neden böyle sizce...

İs yerinde surekli gözleri üstümde olan erkek bir çalışma arkadaşım var , uzun uzun bakışlar atıyor neden böyle?
Cevapla