Bana biraz miras kaldi 3 daire aldım ve işimden istifa edip kendi işyerimi açmaya karar verdim. Devlet memuruydum 15 yilim doldu. Istifa etsem kidem tazminatim olmayacak ve ilerde emekli ikramiyesi de alamayacağim. Ama evlenip 1 yil icinde evlilik nedeniyle istifa dilekçesi verirsem ilerde emekli ikramiyemi de alabileceğim.
Şuanda bir sevgilim var , ilerde evlilik lafi geçiyor konuşmalarimizda ama bana evlenme teklifi falan etmedi. Yani gerçekten evlilik düşünüyor mu yoksa boş laf mı onu da bilmiyorum. Sizce ona "Ben istifa edeceğim, emekli ikramiyemi yakmamak için nikah kiymam lazim. Senle bi koşu nikah dairesine gidip nikah kiyalim mi? Istersen kağıt üstünde kalır, istersen sonra evleniriz acelesi yok. Ne dersin? " diyeyim mi?
Bir erkek ne tepki verir bu lafıma?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer