Erkek arkadaşıma evlenme teklif etsem kendimi küçük düşürmüş olur muyum?

Bana biraz miras kaldi 3 daire aldım ve işimden istifa edip kendi işyerimi açmaya karar verdim. Devlet memuruydum 15 yilim doldu. Istifa etsem kidem tazminatim olmayacak ve ilerde emekli ikramiyesi de alamayacağim. Ama evlenip 1 yil icinde evlilik nedeniyle istifa dilekçesi verirsem ilerde emekli ikramiyemi de alabileceğim.

Şuanda bir sevgilim var , ilerde evlilik lafi geçiyor konuşmalarimizda ama bana evlenme teklifi falan etmedi. Yani gerçekten evlilik düşünüyor mu yoksa boş laf mı onu da bilmiyorum. Sizce ona "Ben istifa edeceğim, emekli ikramiyemi yakmamak için nikah kiymam lazim. Senle bi koşu nikah dairesine gidip nikah kiyalim mi? Istersen kağıt üstünde kalır, istersen sonra evleniriz acelesi yok. Ne dersin? " diyeyim mi?

Bir erkek ne tepki verir bu lafıma?

Erkek arkadaşıma evlenme teklif etsem kendimi küçük düşürmüş olur muyum?
Cevapla