İstanbul aşkımı kimse sorgulamasın ❤️✨ hayranım kaşına gözüne maşallah 😂 kafayıda biraz sıyırdık hadi 💃😂








Şu an parmağıma hayranlıkla bakıyorum, hâla sağlam olduğu için. Az önce blutooht kulaklığımın menteşe kısmı kırılmıştı diye tamir etmek istedim , severim böyle uğraşmayı oysa yenisini almışım at çöpe işte.. neyse gazlı bezi kırık kısma sarıp üzerine sıvı japon yapıştırıcı döktüm ve o esnada alt taraftan parmağım ile gazlı bezi tuttum🤦♀️ parmağımla birlikte taş kesildi 😂 parmağımı kurtarana kadar baya ecel teri döktüm.. sıcak su ve sabun halletti olayı biraz su topladı parmağım ama olsun🥺
Ouww fena çok gecmiş olsun
Teşekkür ederim 🙁
Ah be İstanbul . Yaşanmıyor da doyulmuyor da…
Kesinlikle doyamadım 😌
Cevap
16Cevap
Bunlar ne güzel resimler böyle🤩 en son bunresimöere hayranlıkla bamıyorum😅🙏🏻
Harika dimi 😅
Muhteşem 😍
Bu akşam Fenerbahçe'ye bakacağım hayranlıkla : ))
Trabzon sizi yendikten sonra istediğin kadar bak bence 😎
On sene önce bir kıza baktım, sapık sandı😂😂😂
Az yapmış bile 😂 aaarrriff
Ne güzel Arif diyorsun. Hayran kaldım be Elif 😂😂😂
Uyuz yaa 😂
Nerede güzel bir kız görsem nahoy nanayda Cilveloy nanayda 😂
Zamanını bilmiyorum. 😀
Ahahaha manyk yaa 😂😂
Lisede arkadaş tahtaya çıkıp söylemişti. Oradan aklıma geldi 😂
Ben de, doğmuş olduğum bu aziz şehre hayranım hemşehrim 😇
Hangi şehir 😅
İstanbul gerçekten bir tutku bir aşk
En son denizin duruluğuna maviliğine sakinliğine manzaranın güzelliğine hayranlıkla baktım.
Kız kulesini akşam vakti yakından görmek insanı mest ediyor.
Hayranlıklarımın hepsi;
Çocuklar ve doğa için.
Oğluma :) Ama sıpa bana aynı sıcaklığı göstermiyor :)
Hayranlıkla hiç bi şeye bakmadım 🤷🏻♂️
Bir arabaya bile mi?
Yok be dostum
Sana kötü haberim var duyguların ölmüş senin 🤦♀️
Hayrına bi helva yap o zaman Antep fıstığı bol olsun 😏🤣
Aynada kendime 😎🤣😂
Bak yaaa 😂
Kendimi seviyorum napayım elimde değil harikayım 😂
Aynaya bir daha bak gıcık uyuzluk da var 🤦♀️
Okey Plusta 280.000.000 milyon cipim vardı ona hayranlıkla bakıyordum
En fazla aynaya bakmışımdır.. 😅
Hayranlıkla 😅
Şüphesiz.. 🕺
Ne deniyordu ne deniyordu
Ego mu narsist mi yoksa kendine aşık sadece mi😂
İnsanlar hep bir şeyler der.. 😅Üfle geç..
İyidi bu 😅
Tabii ki ego hem de en önde gideni
@lotus-patra Ego bir insana en fazla bu kadar yakışır değil mi? 😂
@İdentityKa egonun başka hiç kimseye böyle yakıştığını görmedim çok haklısın 😂
@lotus-patra Halkın böyle düşündüğünü bilmek beni mutlu etti.. 😂
Yeni doğmuş bir bebeğe...
Bir çocuğun gözlerine
Yunuslara.. Denizdeki eğlenceli hallerine…
yıldızlara
Kız kulesine
kendime
Gün batimina
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?