Eşime ne zaman sorunumu anlatsam sus diyor?

Arkadaşlar bunalımdaydı bana bağırdı sebepsiz yere bu genellikle oluyor kendini iyi hissetmediği zaman tepki göstermiyorum ertesi gün özür diliyor artık dedim yapmasaydın o zaman ben sana bunalımdayken tepki gösteriyormuyum dedim tamam sus diyor hersefrinde dinlemiyor beni sadece kendi düşünceleri kendi duyguları içime atıyorum böyle yaptıkça düşünmekten uyuyamıyorum benden sıkıldımı soğudumu anlamış değilim sizce?
Eşime ne zaman sorunumu anlatsam sus diyor?
Cevapla