İçimde kötü bir his var sebepsizce kötü hissediyorum nasıl geçer?

Ya rien son böyle hissettiğimde hayatım darmaduman olmuştu şimdi yine aynı ben kendimi sevmiyorum galiba çok fikrsiz, dengesiz ve aptalım nasıl geçecek bu ya

İçimde kötü bir his var sebepsizce kötü hissediyorum nasıl geçer?
Cevapla