Yaw ne vicdanı agır konusucam ama vicdanı olanı s.. kerler bu devirde çünkü insanlar rol yapar kullanır atar bırak s.. lak olmayı kendine zararı görüp içine atlamak enayilik degilde nedir
Panik atak hastası kendisi ve ablam olurz.. Yetişkin kızı var yanında yaşayan. Fakat kızına yük olmak istemediği için sürekli benim yanında olmamı istiyor.. Durumundan haberdar değildim uzun zamandır görüşmüyorduk.. Şimdi tekrar görüşmey başladık.. Diğer ablam bunu uyarmış seda ya söyleme durumunu kızın elleri zaten dolu demiş.. Tamam dedi ona fakat birkaç zaman sonra sözünde durmadı ve bana rahatsızlığını anlattı..
Ya birak Allah askina kendi kizina yuk olmak istemeyen sana yük oluyor var mı oyle dünya… duş almak istemenin sebebi kotu enerjilerden arinmak.. insanlar bize birtakım enerji yollar ve o frekanslar bize iyi gelmediginde kendimizi kotu hissederiz
Geçenlerde ona sesimi yükselterek ona "kendi kızın var o yapsın alışverişini dedim" bağırdım ama 😞 Önce kendi kızın insanlara geçmiş olsun desin diye haykırdım..
Hep beni suçlamadından bıktım çünki fakat sonra vicdan yaptım..
Istedigi kadar kırılsın doğrular can yakar. Sen doğru olanları dedin ama bağırmaman gerekirdi… onun yetişkin bir kızı var üstelik sen onun annesi degilsin hayatı boyunca onunla olamazsin. Herkesin yaşaması gereken bir hayatı var…
bedenimizi kalkan gibi kaplayan bir auramiz vardır, bu aura bedenimizden yaydığımız enerjiden oluşur, ve bu enerjide duygularimizdan oluşur. Eger kendi içimiz karanliksa mutsuzsak kotu bir enerji yaratırız, eger mutluysak huzurluysak iyi bir enerji yaratiriz ve bu enerji aura olarak etrafimiza yayılır
Panik atak hastası kendisi ve ablam olurz.. Yetişkin kızı var yanında yaşayan. Fakat kızına yük olmak istemediği için sürekli benim yanında olmamı istiyor.. Durumundan haberdar değildim uzun zamandır görüşmüyorduk.. Şimdi tekrar görüşmey başladık.. Diğer ablam bunu uyarmış seda ya söyleme durumunu kızın elleri zaten dolu demiş.. Tamam dedi ona fakat birkaç zaman sonra sözünde durmadı ve bana rahatsızlığını anlattı..
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Arkadaşlar yardıma muhtaç olan birisi varsa ve sizden yardım isterse fakat onunla görüşmek size iyi gelmiyorsa ne yapardınız?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Yardım etmezdim kendini düşünücen önce sana zarar gelecekse unut
Bende böyle yapıyorum zararı da çok bana fakat vicdanım el vermiyor.. Duygularım karmakarışık..
Bedenim gitme diyor fakat aklım hep orada
Yaw ne vicdanı agır konusucam ama vicdanı olanı s.. kerler bu devirde çünkü insanlar rol yapar kullanır atar bırak s.. lak olmayı kendine zararı görüp içine atlamak enayilik degilde nedir
Onceligin kendin olsun her daim.
Öyle yapıyorum fakat ya ahı tutarsa 😞
Boş yere ah tutmaz. Haklı bir davada ah tutar. Ama sen haksız degilsin kendi piskolojini koruman en buyuk hakkindir
Panik atak hastası kendisi ve ablam olurz.. Yetişkin kızı var yanında yaşayan. Fakat kızına yük olmak istemediği için sürekli benim yanında olmamı istiyor.. Durumundan haberdar değildim uzun zamandır görüşmüyorduk.. Şimdi tekrar görüşmey başladık.. Diğer ablam bunu uyarmış seda ya söyleme durumunu kızın elleri zaten dolu demiş.. Tamam dedi ona fakat birkaç zaman sonra sözünde durmadı ve bana rahatsızlığını anlattı..
Ve o gün bu gün içsel huzursuzluğum var.. Bana söyleyerek huzursuz etti beni ve ben geçen ona kızdım fakat vicdanım rahat değil 😔
Cok zor bir durum, kendisinin yaptigi yanlış… inan ne diycegimi bilemyorum
Sen ne yapardın?
Ben her gel dediginde gitmezdim ama gercekten icimden geldiginde supriz bi sekilde giderdim
Bende öyle yaptım fakat bu defa benden beklentileri çoğaldı.. onu Alışvetişe benim götürmemi beklemiş kendı kızı yorulmasın diye..
Beli ağrimiştı bir ara geçmiş olsun demedim diye söylendi.. Ama kendi kızı hiçkimseye geçmiş oldun demez
Ve enerjisi bana hüç iyi gelmiyor.. Ona gidip geldikten sonra hemen bir duş almak istiyorum nedenini bilmiyorum
Ya birak Allah askina kendi kizina yuk olmak istemeyen sana yük oluyor var mı oyle dünya… duş almak istemenin sebebi kotu enerjilerden arinmak.. insanlar bize birtakım enerji yollar ve o frekanslar bize iyi gelmediginde kendimizi kotu hissederiz
aynen bu yüzden duş isteğim !
Geçenlerde ona sesimi yükselterek ona "kendi kızın var o yapsın alışverişini dedim" bağırdım ama 😞 Önce kendi kızın insanlara geçmiş olsun desin diye haykırdım..
Hep beni suçlamadından bıktım çünki fakat sonra vicdan yaptım..
Bakış acın nedir bu durumda? Lütfen dürüst ol
O insanların bize bilerekmi birtakım enerji yollar?
Istedigi kadar kırılsın doğrular can yakar. Sen doğru olanları dedin ama bağırmaman gerekirdi… onun yetişkin bir kızı var üstelik sen onun annesi degilsin hayatı boyunca onunla olamazsin. Herkesin yaşaması gereken bir hayatı var…
Bağırdığım için huzursuzum zaten.. Fakat kendi oldu durduramadım kendimi..
Sende insansin, robot degilsin sonuçta üstelik artik cocuk degilsin. Yapacak bisey yok birazda o vicdan yapsin seni yordugu icin
💕 Zamanın için teşekür ederim
İyi geldin
Rica ederim her zaman🫶
Enerji yollar bazı insanlar dediniz, bunu açarmısınız?
bedenimizi kalkan gibi kaplayan bir auramiz vardır, bu aura bedenimizden yaydığımız enerjiden oluşur, ve bu enerjide duygularimizdan oluşur. Eger kendi içimiz karanliksa mutsuzsak kotu bir enerji yaratırız, eger mutluysak huzurluysak iyi bir enerji yaratiriz ve bu enerji aura olarak etrafimiza yayılır
Bu yaydığımız enerji yani auramız frekans halinde diger insanlara ulaşır, bu yuzden bazi insanlara iyi gelirsin bazi insanlara iyi gelmezsin.
Giderdim
Nasıl
Panik atak hastası kendisi ve ablam olurz.. Yetişkin kızı var yanında yaşayan. Fakat kızına yük olmak istemediği için sürekli benim yanında olmamı istiyor.. Durumundan haberdar değildim uzun zamandır görüşmüyorduk.. Şimdi tekrar görüşmey başladık.. Diğer ablam bunu uyarmış seda ya söyleme durumunu kızın elleri zaten dolu demiş.. Tamam dedi ona fakat birkaç zaman sonra sözünde durmadı ve bana rahatsızlığını anlattı..