Bana hep kendin beğenmiş ya da ben seni havalı, kendini beğenmiş bir tip sanıyordum falan diyorlar neden ya neden?

Yıllardır bunu diyorlar aslında gayet tatlı bir kızım kimseye zararım yok elit mekanın kenarında çekirdek kola da yaparım (yaptım da çokta zevkliydi jfkfkv) hiç öyle gocunmam nfmfmg haa bir arada çok acı bir anı ama anlatayım geçen yıl berbattı (sürekli saçma kişiler tarafından zorbalığa uğradım çok tanımadığım kızlar, oğlanlar bile gelip omuz atıp göz devriyorlardı annemin kalbi falan durdu amann asla gelmesin o günler bitti yine hatırladım o günleri öğk) tiyatro olacaktı ben hiç rol mol istemedim hoca beni gösterip sen başrolsün padişahın kızısın dedi tamam dedim arkadan benden nefret eden durduk yere pisliklikler yapan iki kız var işte arkadan bir çocuk başrol kim diyince kızlar şu uyuz ses tonlarıdan olur ya ağzını gere gere uzata uzata tam çakmalık (şuymuşş galibaaa dedi ) sonra ertesi ders kızlar hocam bizim roller ne falan dedi birşeyler oldu bir baktım benim rolü (ç) almışlar hocaya dedim hocada az değil sağolsun haa sana da mı rol vermişti canım ee olmadı sen paşanın kendini beğenmiş, egoist, kendinden başka kimseyi düşünmeyen, entelektüel kızı ol dedi (bari ballandırma herkesin içinde) abii kalbimin o kırılma sesi dışarı vurdu yani neyse üstüne sürekli benle uğraşan bomboş bir tip var tam bir serseri onunla partner yaptılar bunu öyle anlatayım dedim kızlarla bir ara konuşurken bana hep bir ağızdan ben seni egoist havalı bir tip sanmıştım değilmişsin vs dediler ay çok var böyle abii ne zıkkım yedim de bunu reva görüyorsunuz bana bende etten kemikten bir kulum be

Bana hep kendin beğenmiş ya da ben seni havalı, kendini beğenmiş bir tip sanıyordum falan diyorlar neden ya neden?
Cevapla