Ailemden kurtulmak istiyorum, çok bunaldım. Ne önerirsiniz?

Baskıcı bi ailem var 22 yaşındayim yılbaşı gecesi kız arkadaşılarim evde kutlama yapıcak bizde kal diyolar kalamıyorum rakı balık yapalım diyolar bi gün eve 12 de falan gidersin diyolar gidemiyorum biyere çağırıyorlar onlar otururken ben 8de kalkıyorum daha önce ayrı eve çıktım yapamayıp geri döndüm maddi sıkıntıdan ailemle düşman olmuştuk sonra yalvardım döndüm şimdi napıcam bilmiyorum tekrar o eski cehennem günlere geri döndüm hiçbişey yapamıyorum hergün çıkarsam kızıyorlar yalan söylüyorum işe gidiyorum diyorum çalışmak istiyorum 9 dan sonra eve gelme diyolar iş olsa bile iş bulamıyorum garsonluk gibi işler genelde öyle oluyo evde boş boş oturyorum çok bunaldım sizce napmam gerek çok canım sıkkın
Ailemden kurtulmak istiyorum, çok bunaldım. Ne önerirsiniz?
Cevapla